Infamous angel

<offtopic>

Jean schreef: <offtopic> [..] Waarom kort je in vredesnaam het woord 'punten' af? :| </offtopic>

Eeeeeh, waarom kort men in het algemeen dingen af!? Omdat het makkelijk is misschien? Ik ken nog wel kortere woorden die worden afgekort, dus ook daar zal het niet aan liggen. Is het de manier waarop ik afkort? Ik vat het ff niet :?
<offtopic>

Zo lekker budget over na de race in Bahrein. Heb maar ff wat gewisseld. Nu een Williams erin,... omdat dat pokke ferrari te duur is. :(
En nu maar hopen dat die montyoa en r. schumacher wat beter gaan rijden in de race.

Waarom hebben er maar drie mensen uberhaupt wat gewisseld bij onze league? Zo kom je niet mee. Ik heb echter wel opgemerkt dat er iemand webber en Heidfeld had vanaf het begin,... is wel jammer..... ben je namelijk al 31 miljoen op verloren.

Ik blijf bij Button!!! Toppertje!

Heb ook maar even gewisseld, Had sinds het begin Heidfeld, en die viel nogal tegen, heb nu iemand van Jaguar waarvan ik de naam niet heb onthouden. heb bovendien mijn Michelins ingewisseld voor b'stone's, hield ik wat geld over voor een goede coureur en als ferarri zo blihft rijden kan het misschien nog wel eens uit.

Skippy schreef: Zo lekker budget over na de race in Bahrein. Heb maar ff wat gewisseld. Nu een Williams erin,... omdat dat pokke ferrari te duur is.

gheghe, gheghe

Ohja,. weer die Button he! De revelatie van het seizoen. In zijn uppie 110 punten,.. KACHING!!!
Ik had maar liefst de 21e score van de race!!!
Ik nader je met een grote stap weening!! :)

Als de andere mensne in de poule nu ook ff gaan wisselen dan kunnen ze nog een beetje punten halen!!! Ik heb gzien dat ze bijna allemaal minimaal een 10 miljoen te besteden hebben!

ohlala.... lees ik dat er meerdere mensen zijn gediskwalificeerd van de race..??? Da matta en panis zijn he haasje... Hierdoor heb ik nu de koppositie overgenomen van weening!!!! :D

Wàt een bende op Indianapolis zeg! :shock:

Veel te leuk idd, ik kom er alleen telkens te laat achter dat ik weer kan wisselen, als ik het wil kan het niet en als ik niet kijk kan het blijkbaar wel, wil wel van de Klien af, die komt de eerste bocht niet eens door...

ach jah..... helaas ook een beroerd weekend voor mij... button eruit webber eruit en ook nog eens beide saubers.... :(

Potjandosie. Wat een sukkel zeg, die Trulli. En petje af voor Ferrari.

Ik denk trouwens dat ik bij dat spel gewoon alles ga verkopen en een pinda-plantage ga beginnen.

Heb ik al gewonnen?

Jean schreef: Heb ik al gewonnen?

Wat denk je zelf? Hoeveel races hebben die pinda's van jou al gewonnen? :)

nog meer mensen animo voor een f1teammanager?

vorige keer weinig tegenstand gehad... ben bang dat het nu wederom een beetje kortdag wordt.... vorig jaar ben ik 600e geworden.

Stom spel.