Skippy

He luitjes, de mensen die mee doen met coach van het jaar weten het misschien al via een mail, maar er is nu ook een formule 1 manager bij coach van het jaar.

Is er animo voor een gsv pouletje?

inschrijven kost enmalig 3 euro.

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

En waarom moet je inschrijfkosten betalen?

als je goed kijkt jean zie je dat hij de .nl in zijn link is vergeten ;)

En als jij dan goed op de dvhn site kijkt, Pieter, zie je dat je www.dvhn.nl/f1teammanager moet hebben.

bedankt paul,.... willen er nog mensen meedoen? dan maak ik ff een poule aan voor de gsv.

Ik doe wel mee.

Ik doe ook mee! :lol:

Ik niet. Veels te voorspelbaar...

Jep, ik kom er ook wel bij

Er is ook een F1 Manager van Sportdreams/RTL. 'k Heb jaren geleden wel eens meegedaan, dat was wel leuk. Weet iemand de verschillen tussen deze manager en die van DvhN?

http://www.rtl.nl/sport/rtlgrandprix/rt ... index.html

heb ff een league aangemaakt met de naam : GSV League. Wat toepasselijk. :)

kun je ook een aparte leage aanmaken voor de vrouwelijke GSV-ers die meedoen :lol: Ik denk dat ik dan wel veel kans maak :wink:

Skippy schreef: heb ff een league aangemaakt met de naam : GSV League. Wat toepasselijk. :)

Ik doe mee... heb me al aangemeld bij de subleague.

Laat ik het ook eens proberen :!:

Ik ben klaar.

Wie gaat er 7 maart trouwens allemaal kijken?
Of eigenlijk, wie gaat er níet kijken?

:iroc-dragster:

Ik heb me ook aangemeld :lol:

Oioioioioi, wat een spanning en sensatie vanochtend zeg! Die malle Button en Sato in hun BARretjes. Dat belooft wat voor morgen! 8)
Ik denk overigens dat ze (net als Ferrari) gewoon heel licht zijn.

Jaja: met mijn honda motor van BAR heb ik toch nog aardig wat puntjes gescoord bij de eerste kwalificatie! En Mark Webber als 6e gekwalificeerd: zou hij dit jaar dan echt hét talent zijn :?:

Beetje jammer van 1 en 2 van Ferrari.... Maar er kan nog van alles veranderen morgen :lol: Gaan jullie er apart voor opstaan vannacht?

Absoluut! Om 03:45 staat de wekker. Ik zit nu toch in het ritme! :lol:
Heb je trouwens ook de stuiter van Coulthard gezien? :shock:

Nope, ik ben ziek en kon vannacht niet uit mijn bedje komen... :cry: Maar ik ga vanmiddag ff kijken!!

Nou, beterschap dan! Enne, was je er anders echt vannacht uit gegaan? :shock: