Sabine schreef: Enne, was je er anders echt vannacht uit gegaan?

Er gaat niets boven 4 uur 's ochtends met een pot koffie en wat boterhammen in een slaapzak voor de TV zitten! 8)
Machteld beterschap. Jammer dat je het moet missen.

Sabine schreef: Nou, beterschap dan! Enne, was je er anders echt vannacht uit gegaan? :shock:

Dank je! Ja, anders was ik er vannacht echt voor opgestaan... Nu was ik voordat de race begon wakker geworden, maar ik ben voor de tv weer in slaap gevallen :oops:

De Stand:

Positie Manager Team Woonplaats Totaal Geld
1 weenyman weenyman team groningen 143 € 10.150.000
2 Juan Martinez Racingclub juan Groningen 113 € 6.650.000
3 Roman Abramovich Chelsea Racing Assen 102 € 7.100.000
4 Charlie McSicko Het Pareltje groningen 95 € 7.750.000
5 M Noordveld Muppets Groningen 92 € 4.600.000 X
6 J.P. van Muijen VNV Ration Groningen 86 € 4.300.000

Na ja, ben in ieder geval geen laatste... Misschien was Mark Webber toch niet zo'n goed keuze!! :cry:

En weeneyman: je hebt een goede keuze gemaakt met je Ferrari-chassis :evil:

Ja, zelfs ik doe mee! Kan nu alleen niet zien wat mijn stand is, de site heeft het zwaar denk ik.

Kan ik ook achteraf nog aan de GSv dinges meedoen?

Machteld schreef: maar ik ben voor de tv weer in slaap gevallen

Het was ook niet zo ontzettend sensationeel. Met uitzondering van het gesprekje met Flavio Briatore. Wat heeft die vent een tof accent zeg! :D

Hans schreef: Ja, zelfs ik doe mee! Kan nu alleen niet zien wat mijn stand is, de site heeft het zwaar denk ik. Kan ik ook achteraf nog aan de GSv dinges meedoen?

Ja hor dat kan wel, je meld je gewoon aan en dan accepteer ik je wel ff. Komt helemaal goed.

ja, ik mag niet klagen met die ferrari's. Maar het was inderdaad nog beter geweest als die wbber nog tot de finish had doorgereden. Nu krijg ik daar weer minpunten voor geloof ik.

Zijn er ook nog mensen die meedoen met de manager van http://www.insidef1.nl/ daar kun je je anders ook nog steeds inschrijven, omdat deze pas begint vanaf maleisië (kun je een beetje kijken hoe het gaat zo met die eerste race..) en deze kost gratiz.

Robbert schreef: ... en deze kost gratiz.

Als we dat eerder hadden geweten..... :x

Infamous angel
Robbert schreef: Zijn er ook nog mensen die meedoen met de manager van http://www.insidef1.nl/ daar kun je je anders ook nog steeds inschrijven, omdat deze pas begint vanaf maleisië (kun je een beetje kijken hoe het gaat zo met die eerste race..) en deze kost gratiz.

Bedankt voor de tip, ik heb me gelijk ff aangemeld. Niet dat het een serieuze poging wordt, maar toch...

Infamous angel

Ja, zeg. Is de eerste race verreden na het ingaan v/d competitie, ligt de site eruit :(
Nu weet ik niet of ik het goed gedaan (denk wel dat het wat tegen valt)Heidfeld en Panis (wat had ie toch met de drive through) presteerden niet echt lekker, verder waren Ferrari chassis en Renaultmotor elk goede keuzes en als topper de Bridgestone banden!

Machteld schreef: .... Misschien was Mark Webber toch niet zo'n goed keuze!!

Zeker niet na vandaag, wat een pech had die gast.

Ach ja,... die Button,.. wat een mannetje die mag ik wel!

Die weening gaat veel te lekker... Kan nu mijn team wel aanpassen,.. maar dan zit ik als beste mogelijkheid met hetzelfde team als weening opgescheept en dat is natuurlijk niet zo handig.

Infamous angel
Skippy schreef: Ach ja,... die Button,.. wat een mannetje die mag ik wel! Die weening gaat veel te lekker... Kan nu mijn team wel aanpassen,.. maar dan zit ik als beste mogelijkheid met hetzelfde team als weening opgescheept en dat is natuurlijk niet zo handig.

Alweer was die Button goed bezig. Op het podium nog wel! (leve BAR :D )
Gelukkig heb ik voor de race een goede wissel gemaakt. Heidfeld eruit, Sato erin. Dat had ik dus echt weinig beter kunnen doen. 5e en 9e plek voor mijn coureurs. Ten minste, als Sato niet alsnog bestraft wordt door dat incident met die klote Ralf :evil:
Heerlijk zoals er gereden is, gave nieuwe baan. Mooie wedstrijd!
Ik zeg: Sato, het meest belovende talent!
Erg jammer voor die Montoya, trouwens.

Op welke positie sta jij Robbert, bij InsideF1?

Ja, gaat echt lekker zo, jammer dat die Alonso op het eind Sato net niet voorbij kon steken. Dat had me nog net een aantal punten meer opgeleverd. Maar ferrari blijft mooi constant presteren, en dat vind ik ook wel prima!!!! Zo kan ik tenminste weer uitlopen op de rest.

Iceman schreef: Op welke positie sta jij Robbert, bij InsideF1?

Volgens mij komen de punten er pas morgen op, maar moet wel goed komen met Alonso en Sato als coureurs, BAR chassis en een Renault Motor, toch 'best of the rest' met plaats 3 tot en met 6... Alleen een beetje jammer dat die Alonso zijn kwalificatie telkens zo verpest :?

Infamous angel

Haha, heeft die Ralf lekker straf gekregen, ik wist het wel. Die Sato kon er niks aan doen. Het gaat bij mij denk ik ook wel goed komen, maar het is nog niet bevestigd op de site.
Alonso die zijn kwalificatie verpest? Heidfeld & Raikonnen dan, die zetten helemaal geen tijd neer of doen maar half mee. Blij dat ik van die gast af ben.
Ik sta nu iig op pos. 1069 and rising.

Iceman schreef: Haha, heeft die Ralf lekker straf gekregen, ik wist het wel. Die Sato kon er niks aan doen.

Weet ik niet hoor. Aangezien Ralf een tik tegen zijn achterwiel kreeg, kun je stellen dat hij er praktisch voorbij was. Sato wilde zijn positie behouden, en hield daarom zijn lijn in plaats van een beetje gezond na te denken en wat gas te minderen. Wat Ralf deed was niet netjes, maar die is al gestraft met een spin. Ik vind dit achteraf dan ook niet terecht. Beiden waren fout, en Ralf heeft daardoor een aantal posities verloren. Dat lijkt mij voldoende.

Iceman schreef: Ik sta nu iig op pos. 1069 and rising.

Ohw ik sta nu met 248 pt op nr.775, 100 pt achter de nummero 1 alweer, van die mensen die alles op ferarri zetten, op zich slim, maar niet leuk...

Infamous angel

Wheeha, met 566ptn. nu al op pos. 504 v/d. 2032. Dit gaat lekker. Volgens mij laat ik m'n team maar zo. Of is het verstandiger om over te stappen op Michelin, die ondanks de pos. 1&2 niet op hun naam te hebben toch nog meer ptn. halen

Iceman schreef: Of is het verstandiger om over te stappen op Michelin, die ondanks de pos. 1&2 niet op hun naam te hebben toch nog meer ptn. halen

Ja voor de teammanager van inside f1 is het idd beter om over te stappen naar michelins. Ik ben vorige week overgestapt, want bridgestone haalde de vorige weken resp. 50 en 52 punten (ongeveer) uit de races en michellin 72 en 70. Dus dat scheelt al snel 20 punten. En wanneer een van de ferarri's een keer niet eerste wordt scheelt het gelijk nog weer een aantal punten.

P.S. met mijn 575 pt. sta ik nu 432ste

<offtopic>

Iceman schreef: ptn.

Waarom kort je in vredesnaam het woord 'punten' af? :|

</offtopic>