moet ik de engelse wals ff voordoen? links naar voren rechts opzij sluiten, rechts naar voren links kwartslag rechtsom draaien sluiten, links naar achteren rechts kwartslag rechtsom draaien bijsluiten. Rechts naar voren links opzij sluiten, links naar voren rechts kwartslag linksom draaien sluiten, rechts naar achteren links kwartslag linksom draaien bijsluiten. En hoppa klaar isstie!

zmith schreef: moet ik de engelse wals ff voordoen? links naar voren rechts opzij sluiten, rechts naar voren links kwartslag rechtsom draaien sluiten, links naar achteren rechts kwartslag rechtsom draaien bijsluiten. Rechts naar voren links opzij sluiten, links naar voren rechts kwartslag linksom draaien sluiten, rechts naar achteren links kwartslag linksom draaien bijsluiten. En hoppa klaar isstie!

net zo makkelijk als in de praktijk :lol:

kHeb de aantekeningen van een van de lui van die dansschool, wie wil ze kopiƫren? :)
Het betreft de Engelse wals...

btw, erg leuk, Diescie bedankt :D

Hebben jullie na maandag nog een beetje geoefend??? Ik wel :lol:

Martijn schreef: Zijn er nog foto's gemaakt? Ik wil Mol wel eens zien klungelen :wink: En natuurlijk de rest ook...

Hij kon het anders best goed ;)

zmith schreef: moet ik de engelse wals ff voordoen? links naar voren rechts opzij sluiten, rechts naar voren links kwartslag rechtsom draaien sluiten, links naar achteren rechts kwartslag rechtsom draaien bijsluiten. Rechts naar voren links opzij sluiten, links naar voren rechts kwartslag linksom draaien sluiten, rechts naar achteren links kwartslag linksom draaien bijsluiten. En hoppa klaar isstie!

Okee, als dit voor de heren is, dan wordt het voor de dames: rechts naar achteren, links opzij sluiten, links naar achteren rechts kwartslag rechtsom draaien sluiten, rechts naar voren links kwartslag rechtsom draaien bijsluiten. Links naar achteren rechts opzij sluiten, rechts naar achteren links kwartslag linksom draaien bijsluiten. En hoppa klaar isstie!

Weet iemand of dit klopt??? Zo ja, dan leer ik dit nog ff uit mijn hoofd. Of ik teken natuurlijk gewoon de banen op de vloer in ons huis en loop daar net zo lang overheen totdat het een automatisme wordt...

Stieneke schreef: [..] Hij kon het anders best goed ;)

En zij kan het weten :wink: