minileeuwtje

maar tis denk ik wel handig, zowel voor mannen als voor vrouwen, om de schoenen aan te doen die ze ook tijdens de dies aan doen.

Weer iets dat ik op m'n lijstje 'motorische onmogelijkheden' kan zetten.

Leuk joh, dat dansen... Bas was echt wel goed!!

GSV'er schreef: Weer iets dat ik op m'n lijstje 'motorische onmogelijkheden' kan zetten.

daar had ik ook last van, vooral de goede kant op draaien :?

Zijn er nog foto's gemaakt? Ik wil Mol wel eens zien klungelen :wink: En natuurlijk de rest ook...

Super tof avondje; mijn complimente, goed voor elkaar diescie! 8)

@Martijn: er zijn geen foto's gemaakt, maar je begrijpt natuurlijk wel dat we allemaal natuurtalenten zijn :wink:

Tijdens de Dies is iedereen jaloers omdat wij ons zo sierlijk over de dansvloer bewegen. "slow-slow-quick-quick"

Machteld schreef: Super tof avondje; mijn complimente, goed voor elkaar diescie! 8) @Martijn: er zijn geen foto's gemaakt, maar je begrijpt natuurlijk wel dat we allemaal natuurtalenten zijn :wink:

En jij was natuurlijk HET supertalent of niet?

TanjaNee schreef: Tijdens de Dies is iedereen jaloers omdat wij ons zo sierlijk over de dansvloer bewegen. "slow-slow-quick-quick"

Ben benieuwd hoe snel je weer "vervalt" in je stuiteren. :wink: Das toch veel leuker?

Martijn schreef: [..]En jij was natuurlijk HET supertalent of niet?

In het 'mensen op de voeten trappen' wel :oops:

En dan heb je je galajurk nog niet eens aan! Met die 'handicap' wordt het vast een nog groter 'feest' met jou op de dansvloer...

Vriend Niels

Respect voor de dansdocenten!!

ARD schreef: Leuk joh, dat dansen... Bas was echt wel goed!!

Onderschat jezelf niet!!

lennert heeft spierpijn. Tanja, hoe zit dat?

Knapzak schreef: lennert heeft spierpijn. Tanja, hoe zit dat?

Tanja & Lennert maakten ook zulke grote stappen :lol:

Martijn schreef: Zijn er nog foto's gemaakt? Ik wil Mol wel eens zien klungelen :wink: En natuurlijk de rest ook...

:roll: Klungelen?? Ik denk dat het je enorm mee zal vallen hoe goed wij allemaal waren :wink:

Voor de mensen die niet aanwezig konden/wilden zijn:

leef je uit.

Hee, het was egt heel tof gister. Ik liet om half twee de hond uit in quickstepp. Maar die engelse wals blijft een frustratie!!! Welke is het op die site???

Hannah schreef: Hee, het was egt heel tof gister. Ik liet om half twee de hond uit in quickstepp. Maar die engelse wals blijft een frustratie!!! Welke is het op die site???

heb jij ook al gezocht, ik kon 'm zo snel ook niet vinden