minileeuwtje

Amicae amicique,

U kunt U op dit forumtopic opgeven voor de danscursus. De cursus wordt maandag 18 oktober gegeven aan Buurthuis de Sint Jan aan de nwe Sint Jansstraat 35. U kunt binnenkomen vanaf 20.45 en de cursus vangt om stipt 21.00 aan en duurt tot 23.00uur. De kosten bedragen 4,= pp en in ruil hiervoor leert U niet 1, nee, maar zelfs 2 dansen te weten de Engelse Wals en de Quickstep. Dus geef U op en sleur Uw partner mee de 18de!

Met amicale groet, namens Diescie D-XTC,
Corien Wiersma

ps maar U mag natuurlijk ook bellen om U op te geven. Dit kan bij een van de diescie leden te weten Niels Wiskerke, BJ Mol, Sabine Timmermans en ikke.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik hoor net dat JPV Peter van Zwol heeft opgegeven. :lol:

Ingûh schreef: Ik hoor net dat JPV Peter van Zwol heeft opgegeven. :lol:

ik neem aan dat zij zichzelf dan ook opgeeft!! 8)

verder is er natuurlijk nog wel een handtekening nodig zodat als er een handtekening gezet is ook betaald wordt. Deze kan de aankomende soosavonden geplaatst worden op de lijst.....

ps. wees er snel bij want VOL=VOL

Volgens mij wil ik ook wel mee doen, count me in, met Machteld natuurlijk.

Ja ik dus!

En Jurgen, is hij er al uit?

En jij dan?

Sabine schreef: En Jurgen, is hij er al uit?

Ja, hij is eruit. Hij doet niet mee. Ik kan ook heel goed in mn eentje dansen hoor!

Zeg, het gaat hier over danslessen.
Ik heb daarom een aantal niet ter zake doende berichten verwijderd.
Sterker nog, het lijkt me handig om dies-gerelateerde zaken in het aparte dies-topic te bespreken. Dit topic kan dat gebruikt worden om jezelf (of anderen) op te geven. Wel zo overzichtelijk.

minileeuwtje

wat is dit nu? Durft niemand meer de posten na de opmerking van een iet-wat geirriteerd webcie member? Geeft U toch massaal op menschen!!

minileeuwtje

bij deze hebben Liesbeth en Bennard zich ook opgegeven!

En natuurlijk volgen er nu meer!

Vriend Niels

Pauline Veenstra, Peter van Zwol, Hendri Jonker + onbekende, Date Jan Jongsma en Roelienke Keizer hebben zich ook al opgegeven!!

Hoi! Ik wil ook graag meedoen!

minileeuwtje

en neem je kars dan ook mee?

minileeuwtje

er zijn nog enkele plaatsen vrij voor het dansen, dus geef U nog gauw ff op, want het is komende maandag al!!

ik hoorde van Stieneke dat Aline ook nog graag wilde dansen!

Ha Diescie,

ik hoop dat er nog plekken zijn, want ook ik wil vanavond nog wel even een dansje maken... Kan dat nog?
M'n partner komt ook mee trouwens...

minileeuwtje

U staat genoteerd

Wat voor kleren moet ik aan trouwens?

Gerard schreef: Wat voor kleren moet ik aan trouwens?

volgens mij geen specifieke kleren, het gaat tenslotte om een les :wink: