Van welk land kun je premier worden zonder dat je staatsburger bent van dat land?
+0
Tiekstra
Bosnië en Herzegovina
+0
Lil C
Albanië
+0
Thiescooooo
Monaco
+0
Broo u not the thinker
San Marino
+0
Michiel
Liechtenstein
+0
Caviajongetje
Nederland
+0
Hasrethalen1
Japan
+0
Ewie
Duitsland
+0
Bram Wagtmans
Servië
+0
MaTthijs
Andorra
+0
jelgerbijma
Thiescooooo schreef:
Monaco
Ik dacht zelf aan het Verenigd Koninkrijk als antwoord, omdat daar ook Ieren en burgers van alle Commonwealth-landen (56!) premier kunnen worden. Maar Monaco is ook een goed antwoord.
Thijs mag!
+0
jelgerbijma
Thiescooooo schreef:
Monaco
Ik dacht zelf aan het Verenigd Koninkrijk als antwoord, omdat daar ook Ieren en burgers van alle Commonwealth-landen (56!) premier kunnen worden. Maar Monaco is ook een goed antwoord.
Thijs mag!
+0
jelgerbijma
Wat wilde Antoine Lavoisier onderzoeken door zo vaak mogelijk met zijn ogen te knipperen?
+8
Tiekstra
Hoe lang je in libi blijft na een onthoofding.
+0
jelgerbijma
Klopt, Stan mag!
+0
Tiekstra
Na de val van Troje deed Odysseus er tien jaar over om terug te komen naar Ithaka. Hoe lang deed Percy Jackson over dezelfde reis?
Klopt!
Van welk land kun je premier worden zonder dat je staatsburger bent van dat land?
Bosnië en Herzegovina
Albanië
Monaco
San Marino
Liechtenstein
Nederland
Japan
Duitsland
Servië
Andorra
Thijs mag!
Thijs mag!
Wat wilde Antoine Lavoisier onderzoeken door zo vaak mogelijk met zijn ogen te knipperen?
Hoe lang je in libi blijft na een onthoofding.
Klopt, Stan mag!
Na de val van Troje deed Odysseus er tien jaar over om terug te komen naar Ithaka. Hoe lang deed Percy Jackson over dezelfde reis?
1 dag
20 uur