Ik dacht dat het alleen Engeland was in 1966 maar was Spanje 2010 vergeten. Jorik mag!
+0
nonchaboy
Om nog even in de voetbalsferen te blijven: welke wk-wedstrijd had officieel het hoogste aantal aanwezige toeschouwers? Bonuspunten als je ook het aantal weet.
+1
Milan Knor
Brazilië - Spanje
+0
MaTthijs
Frankrijk - Argentinië 2022
+1
Tiekstra
De finale van het WK in Brazilië, in Rio de Janeiro
+1
Caviajongetje
Nederland Spanje 2010
+1
Xanderpostmusmeneer
Nederland-Argentinië 2022
+0
jelgerbijma
Duitsland-Argentinië
+0
nonchaboy
Tiekstra schreef:
Klopt! En dan wel de editie uit 1950 waarbij Brazilië het opnam tegen Uruguay. Het totaal aantal supporters lag rond de 175.000. Jij bent!
+0
Tiekstra
Toppie! Dit zijn genoeg vragen over het WK lijkt me, dus stel ik maar een over een andere bron van Nederlandse trots:
In welk jaar verloor Alva op 1 april zijn bril (Den Briel)?
Italië
Zowel Engeland als Spanje
Ik dacht dat het alleen Engeland was in 1966 maar was Spanje 2010 vergeten. Jorik mag!
Om nog even in de voetbalsferen te blijven: welke wk-wedstrijd had officieel het hoogste aantal aanwezige toeschouwers? Bonuspunten als je ook het aantal weet.
Brazilië - Spanje
Frankrijk - Argentinië 2022
Nederland Spanje 2010
Nederland-Argentinië 2022
Duitsland-Argentinië
Klopt! En dan wel de editie uit 1950 waarbij Brazilië het opnam tegen Uruguay. Het totaal aantal supporters lag rond de 175.000. Jij bent!
Toppie! Dit zijn genoeg vragen over het WK lijkt me, dus stel ik maar een over een andere bron van Nederlandse trots:
In welk jaar verloor Alva op 1 april zijn bril (Den Briel)?
1642
1667
1621
1598
1671
1587
1569
1573