De partij is goed, en het is (niet geheel verrassend gezien de SGP) inderdaad een dude. Ik wil alleen nog zijn naam horen
+0
Boris
Chris Stoffer
+1
Bram Wagtmans
Kees vd Staaij
+0
baby waka
Helaas, ik zocht naar André Flach, de nummer drie van de SGP uit Hendrik-Ido Ambacht.
Dan maar een nieuwe politiek getinte vraag: sinds kort kun je in Rotterdam de Bontenbal-kapsalon bestellen, met een bijzonder ingrediënt. Welk ingrediënt?
+18
Gieter Valley
Fatsoen
+0
Milfhunter
Gehaktbal
+1
Milan Knor
kip kebab
+0
Knorik
Kip kruiden
+0
HenkBroam
Bamischijf
+0
Broo u not the thinker
Friet
+1
Daniel
Geitenkaas
+0
Michiel
Ei
+2
Donald J Trump
Appel! (Christen Democratisch Appél)
+2
baby waka
Donald J Trump schreef:
Juist! Jij mag
+1
Donald J Trump
Bedankt Jeroen! En ik hoop dat het goed met je gaat!
De drumline van de Boston Crusaders heeft afgelopen DCI seizoen tijdens de finales de hoogste percussiescore ooit behaald. Deze score bestaat uit 2 categorieën: composition (max. 10 punten) en performance (max. 10 punten). Wat is de score die deze drumline behaald heeft?
De partij is goed, en het is (niet geheel verrassend gezien de SGP) inderdaad een dude. Ik wil alleen nog zijn naam horen
Chris Stoffer
Kees vd Staaij
Helaas, ik zocht naar André Flach, de nummer drie van de SGP uit Hendrik-Ido Ambacht.
Dan maar een nieuwe politiek getinte vraag: sinds kort kun je in Rotterdam de Bontenbal-kapsalon bestellen, met een bijzonder ingrediënt. Welk ingrediënt?
Fatsoen
Gehaktbal
kip kebab
Kip kruiden
Bamischijf
Friet
Geitenkaas
Ei
Juist! Jij mag
Bedankt Jeroen! En ik hoop dat het goed met je gaat!
De drumline van de Boston Crusaders heeft afgelopen DCI seizoen tijdens de finales de hoogste percussiescore ooit behaald. Deze score bestaat uit 2 categorieën: composition (max. 10 punten) en performance (max. 10 punten). Wat is de score die deze drumline behaald heeft?
(schaal dus 1-20 tot 3 decimalen achter de komma)
19.861
19.669
19.751
20.000
19971