roelleesselink

2222

1800

Jessetennapel

6543

5432

Alliewallie

3456

3650

2850

1950

HannekeWuite

3521

Grietje_Eva

1000

3800

5700

steven schreef:

3800

Goed geteld Steven! Het aantal inwoners in 2022 staat op 3755. Jij zat het dichtstbij, dus jouw beurt!

Nice. Wikipediaën op de heenreis blijkt een goede zet.

Voor de verkiezingen heb ik ooit de fout gemaakt me aan te melden bij gemeente Het Hogeland, waarna ik in het pittoreske en onbereikbare Warfhuizen geplaatst werd. Nu blijkt er in Warfhuizen iets bijzonders te zijn, waarvan er momenteel nog maar één in Nederland is. Dit wordt overigens goed beschermd, het is niet toegestaan om op het terrein er omheen te komen.
Wat bedoel ik hier?

boristerbeek

Kerncentrale

Een traditionele windmolen

steven schreef:

Nice. Wikipediaën op de heenreis blijkt een goede zet.

Voor de verkiezingen heb ik ooit de fout gemaakt me aan te melden bij gemeente Het Hogeland, waarna ik in het pittoreske en onbereikbare Warfhuizen geplaatst werd. Nu blijkt er in Warfhuizen iets bijzonders te zijn, waarvan er momenteel nog maar één in Nederland is. Dit wordt overigens goed beschermd, het is niet toegestaan om op het terrein er omheen te komen.
Wat bedoel ik hier?

bedoel je het oefendorp van de krijgsmacht?

Laat maar dat is marnehuizen

Janvantende

Bever verblijf

Naast Warfhuizen staat een soort toren; ik geloof uit de oorlog, om vliegtuigen te spotten oid. Maar naar mijn weten wordt dat niet megagoed beschermd, ik kan er zo langs fietsen.

Het enige andere wat de Warfhuizenaren goed beschermen — dat ik nu zo kan bedenken — zijn de 30-kilometerbordjes op de bloembakken die ze als een stel randdebielen meteen na de bocht neerzetten.

Helaas, helaas. Nog niet de goede richting.
Het moet gezocht worden in Rooms-Katholieke hoek. Het gebied waar je niet mag komen is dan ook een gedeelte van en rondom een kerk