Ik moet zeggen dat ik een elementair rekenfoutje ergens heb gemaakt, de begroting zit meer rond de 130 Euro. De marktwaarde van een post is dan zo ongeveer 0,38 eurocent.

Ik denk dat we in plaats van dat RvTG meer geld in brengt we veel beter extra inkomsten kunnen generen door de lasten te verdelen over diegenen die er veel gebruik van maken (naast de reguliere inkomsten via de GSV begroting) ;) :lol:

Maar serieus, er zijn zeer zeker veel mogelijkheden om extra inkomsten te generen maar successieve commercie commissies hebben dat enigzins nagelaten. Maar ja ook zij hebben het druk. ;)

Beste Webcie,

Ik heb via mijn kanalen begrepen dat jullie nog niet weten wat te doen met de vele posts. Je database loopt nu behoorlijk vol en gaat veel vragen van jullie server opslag capaciteit.

Eigenlijk willen jullie de boel opschonen zonder verlies van topics (want die wil je later wel eens terug lezen) en zonder verlies van persoonlijke post aantal, want je wilt als gebruiker nr. een blijven van het forum.

Echter, een oplossing hadden jullie nog niet. En die heb ik wel !!!!

Een volledige opschoning van alle gesloten topics die gebackupt worden in tekst bestanden die je in je archief kunt bewaren. Het persoonlijk aantal berichten blijft intact, zodat je de 'forum-king' kunt blijven waarop je zo trots bent.

Ik denk dat er wel wat met mij te regelen valt...

Marnix de Graaff (die gozer met zijn vage teksten)

bedankt voor je tips (iets waar ik nooit iets over hoorde toen ik wat op jullie forum heb gezet, bijv de problemen met de tijd die jullie gehad hebben ;)) maar wat jij schetst is niet een probleem bij ons op het forum.
post totalen van zowel het forum als van de users blijven prima intact op ons forum ook als topics verwijderd worden (via een bepaald -simpel- truukje).. dus.

alle topics die niet 'nuttig' zijn worden na zo'n 3 maanden verwijderd, maar wel gebackedupped, ze kunnen dus altijd teruggezet worden.

er zal dus vast wel wat te regelen zijn met jouw maar wat dit geval betreft niet nodig. :lol:

ps. interesse in onze actieve discussies script, dat bij jullie -op de voorpagina- is wel aan verbetering toe namelijk... ;)

post totalen van zowel het forum als van de users blijven prima intact op ons forum ook als topics verwijderd worden (via een bepaald -simpel- truukje).. dus.

mooi, moet je sipko misschien op de hoogt houden, maar zijn de percentages van een gebruiker wel correct?

Wanneer er geen dank is uitgegaan naar jullie als adres zijnde, mijn oprechte excusses, maar toen had ik nog niet de macht die ik nu wel heb :), bij deze ook de dank voor jullie/jouw tip.

Wanneer de 'actieve topics viewer' ook werkt voor het interne gedeelte, dus alleen zichtbaar voor de ATV'er, in jullie geval GSV'er, heb ik daar natuurlijk oprechte intresse in.

mooi, moet je sipko misschien op de hoogt houden,

het verwijderen van de topics e.d. valt niet onder zijn takkenpakket, maar onder die van een andere. (Knapzak) vandaar wellicht

wat de percentages betreft heb ik niet naar gekeken, is voor ons niet zo belangrijk (denk ik) als de post aantallen maar kloppen per user ondanks verwijderde topics e.d.

het actieve topics script werkt uitstekend, hij checked gewoon welke rechten je als gebruiker hebt en laat die topics zien die je mag zien

Heb je die geheel zelf gebouwd? Of heb je een basis gepakt?