Pieter

Sinds het online gaan van de nieuwe site met het nieuwe forum zijn er 15000 berichten geplaatst!

Enkele feitjes:

Het forum is per 1 februari 2003 online gegaan. De eerste poster was: Pieter De 15000e poster was: Hinneke De 15001e poster was: Fleur Een gemiddeld aantal* van 71 berichten zijn er per dag geplaatst! Een aantal van 232 gebruikers hebben een bericht geplaatst. Het meeste aantal gebruikers tegelijkertijd online was: 26!

*geschat.

ik voel me zeer vereerd om de 15000e te zijn :beat:

Hoeveel log-ins per dag zijn er eigenlijk? Hoeveel hits heeft de homepage? Wie is het langst ingelogd geweesd? Wat is de gem. tijd dat een bezoeker blijft?

Zijn er zulke statistieken bekend?

hoezo wil je dat weten? wil je ook graag in de prijslijst komen te staan?
zeker jaloers he :wink:

Ja! :twisted:

RJ schreef: Ja! :twisted:

Jij krijgt post numero 1 miljoen, ik voel het in mijn botten. :shock:
:wink:

RJ schreef: Hoeveel log-ins per dag zijn er eigenlijk? Hoeveel hits heeft de homepage? Wie is het langst ingelogd geweesd? Wat is de gem. tijd dat een bezoeker blijft? Zijn er zulke statistieken bekend?

Er is iig een lijst met het aantal posts per persoon. :wink:

Is het niet zo dat je een gele kaart krijgt als je boven de 1000 posts uitkomt, aangezien je dan het forum te zwaar belast? :twisted:

Dat wordt dan oppassen Mol. :)

Biezema schreef: Is het niet zo dat je een gele kaart krijgt als je boven de 1000 posts uitkomt, aangezien je dan het forum te zwaar belast? :twisted: Dat wordt dan oppassen Mol. :)

Sowieso is dat wel goed, want we moeten, gezien de doelstelling, goed op elkaar letten en als je zoveel post kun je nooit veel punten halen (eigen ervaring). Of denk je daar anders over, Mol? :twisted:

Zullen we ook een lijst bijhouden over hoeveel inhoud iemand in zijn post heeft? :twisted:

Pieter schreef: Een gemiddeld aantal* van 71 berichten zijn er per dag geplaatst!

68.18 om precies te zijn :wink:

RJ schreef: Hoeveel hits heeft de homepage? Zijn er zulke statistieken bekend?

Ja, op

oh oh oh, die spoelie die zit echt op delen van de site te spieken waar hij nix van af hoort te weten... :shock:

Wanneer wordt de topic Gefeliciteerd het 16000ste bericht is geplaatst gepost? Morgen?

Bakkie Krasse
Geert schreef: Wanneer wordt de topic Gefeliciteerd het 16000ste bericht is geplaatst gepost?

aaaaaaaaaaah, lieve webcie, mag ik dat zijn?

Bakkie Krasse
Bakkie schreef:
Geert schreef: Wanneer wordt de topic Gefeliciteerd het 16000ste bericht is geplaatst gepost?

aaaaaaaaaaah, lieve webcie, mag ik dat zijn?


alsjeblieft!
L1Rn4urAyA7aTEe

Tip: gewoon achter je computer blijven wachten, mocht de teller gevaarlijk dicht in de buurt komen, dan kun je als een gek gaan posten 8)

je kunt het ook uitrekenen: dit is post 15887

dat is 887 posts in 6261 min, dus ongeveer 6.98 min per post,

nog 104 te gaan, dus nog 726 min, dat is dus ongeveer om 13.57 vanmiddag :D

echter waarschijnlijk iets later omdat er 's nachts niet gepost wordt en het pas om vier uur 's middags echt druk wordt (en de tijd helaas niet stilstond tijdens maken van berekening)

sjonge Tolle,
wat ben jij slim zeg!!!

En das dus mijn vriendje he!!! :D

Bakkie schreef:
Bakkie schreef:
Geert schreef: Wanneer wordt de topic Gefeliciteerd het 16000ste bericht is geplaatst gepost?

aaaaaaaaaaah, lieve webcie, mag ik dat zijn?


alsjeblieft!

we shall see.. :lol:

overigens hoef je geen nieuwe topic te openen hoor, als het eenmaal zo ver is, hier kan het ook prima ;)

Hinneke schreef: sjonge Tolle, wat ben jij slim zeg!!! En das dus mijn vriendje he!!! :D
onze site schreef: Onze gebruikers hebben een totaal van 15758 berichten geplaatst in onderwerpen

Ach ja, iets minder slim dan. Nog maar eens de berekening:

758 berichten in 5375 minuten (ongeveer). Dat is ongeveer 7 minuten en 6 seconden per bericht. Nog ongeveer 240 berichten te gaan. Dat is dus 1704 minuten verder. Dat is 28,4 uur. Dus morgen om ongeveer kwart voor acht 's avonds. Dan nog meegenomen dat het weekend gaat beginnen, dan komen we ongeveer maandag in het begin van de middag uit.