nou! dan neem ik die ook wel.
ik ga er trouwens van uit dat alle jongens een slaapmatje meenemen? :lol:
ach en anders scoren we daar wel iets om op te slapen (een matje dus he)

Mooi, ik ga ook mee.

Probleempje, hebben wij hier last van?

nu.nl schreef: Problemen op spoor rond Utrecht nog niet voorbij Uitgegeven: 23 februari 2007 14:23 UTRECHT - Treinreizigers van en naar Utrecht moeten de hele dag rekening houden met vertragingen van 30 tot 60 minuten door een systeemstoring. De problemen begonnen donderdagmiddag en sindsdien rijden er minder treinen tussen Amersfoort en Utrecht en Den Haag en Rotterdam. Een woordvoerder van ProRail zei vrijdagmiddag dat de storing niet voor de avondspits verholpen zal zijn. De storing ontstond in het systeem dat de seinen en wissels bedient, waardoor dit met de hand moet gebeuren.
Koning Drietand

probeer ik die trein ook wel te halen.
moesten we een matje meenemen dan?
wie gaan er allemaal zondag naar huis en heeft nog iemand zin om dan richting kampen of zwolle te liften?

Ik ga ook die Kant op, en die dus ook

ook om 19.42? De Senaat exclusief assessor secundus wel.

Wij zien jullie in Assen

Neem ik ook de 19:42. CU then

Vriend Niels

Legendarisch weekend. Heel amicaal. Noem is vijf VGSD'ers Patrick (LG) van 't Hof...

Geef de tijd... de tijd zeg ik altijd maar. En dat blijf ik zeggen tot 2012. Leuk stadje, Delft!

Dam, dammertje, euveldaan, adwin en die met cup dubbel b

Idd goed weekend. En om nog even bij Harmen aan te sluiten: je moet niet houden van wat je doet maar doen waar je van houdt, en wil jij de Nederlandse Gandi ontmoeten? Surf dan naar www.jakartaverzuipt.nl/henk

GSV, bedankt. Zonder jullie was het zeker niet zo'n tof weekend geweest. m'n stem is trouwens nóg zwaarder geworden...

Ik beklim nooit meer die toren, wat een ellende...

Wat een weekend, ik heb weer enorm veel geleerd volgens mij. Leuke stad ja, vooral die trams vind ik maar bijzondere dingen. Heeft de speed-dating van vrijdagavond trouwens nog wat opgeleverd? :lol: Delft en Emmeloord bedankt in elk geval!

Wattefokissentoko?

Vriend Niels

Vergeet je je SIC-artikel niet Pytric?

ps. Het is: je moet niet proberen te houden van wat je doet, maar doen waar je van houdt..

Delfteriken en GSV'ers bedankt! Het was een woest keizerlijk weekend. Ik heb me volstrekt goed vermaakt, de kroketten waren lekker en ik heb zelfs nog dingen geleerd!

Dorine schreef: Delfteriken en GSV'ers bedankt! Het was een woest keizerlijk weekend. Ik heb me volstrekt goed vermaakt, de kroketten waren lekker en ik heb zelfs nog dingen geleerd!

Daar sluit ik me ook volstrekt bij aan!