Knapzak

Amicae amicique,

Omdat de Delftenaren niet echt op tijd zijn met de aankondigingen (alhoewel de afspraak wel was dat zij alle promotie zouden doen) doen uw Senaat het even zelf:

Van vrijdag 23 februari tot en met maandag 26 februari stelt Delft zijn deuren voor ons open voor een amicaal weekend!

We hebben afgesproken dat er maximaal 40 GSV'ers die kant op mogen, en hoogstwaarschijnlijk is de voltallige Senaat daar al onderdeel van. Maak dus plaats in uw agenda en houd dit topic bij voor meer informatie, onder andere over opgave.

We hopen op een prachtig weekend!

Namens de Senaat,

Allert Knapper

Dan heb ik al bijbelkringweekend en familieweekend moet niet gekker worden..

Knapzak schreef: Omdat de Delftenaren niet echt op tijd zijn met de aankondigingen (alhoewel de afspraak wel was dat zij alle promotie zouden doen) doen uw Senaat het even zelf

Misschien willen ze wel helemaal niet dat wij komen.

Sabine schreef: Dan heb ik al bijbelkringweekend en familieweekend moet niet gekker worden..

Gewoon met je familie een bijbelkringweekend in Delft houden.. :roll:

Ik ga alleen naar het feest, voor de rest van het weekend heb ik mijn eigen programma.

Heb je al wel gecheckt of er uberhaubt een feest is?

Ik ben er bij. Op de zaterdag ga ik even op en neer naar Arnhem. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Am. weekendcie Delft

Amicae amicique,

De amicaal weekend commissie van de VGSD organiseert van vrijdag 23 februari t/m zondag 25 februari een weekend in Delft, vol amicaal kabaal!

Een verdiepende activiteit, een amicaal feest, bezoek aan de prachtige en historische Delftsche binnenstad of een politiek bezoek aan Den Haag, een heuse voetbalmatch tussen GSV en VGSD, een kleinkunstavond. Kortom een veelbelovend weekend dat u niet wilt missen!

Meldt u dus nu aan via de volgende link:

De voetbalmatch tussen de GSV en VGSD zal op zaterdagmiddag plaatsvinden. Dus speciaal voor alle voetbaltalenten van de GSV. Meld je aan!

Daarnaast is ons ter ore gekomen dat u een vereniging bent die houdt van kleinkunst. U krijgt daarom de mogelijkheid uw cabarettalenten ten toon te spreiden op de kleinkunstavond.

Wanneer u zich heeft aangemeld zult u meer informatie ontvangen over hoe laat u op vrijdag 23 februari in Delft wordt verwacht.

Met amicale groet, namens de amicaal weekend commissie

Daan van de Kamp

Het klinkt allemaal best leuk.

Liesbeth S en ik gaan naar t feestje van vrijdag. Zaterdag en zondag zoeken we ons heil ergens anders....

Moeten we ons dan ook nog in Delft opgeven?

Je hoeft je alleen maar in Delft op te geven. Nou ja, gewoon even op hun site. Is vooral wel handig als je nog ergens wilt slapen ed.

Wanneer gebeurt wat? Vrijdagavond feest, zaterdag voetbal en kleinkunst en zondag "verdieping"?

Hup, iedereen zich even opgeven, heb je de hele week om uit te kijken naar een leuk weekend.

- Martine H -

Ja precies, dus dat heb ik in een opwelling maar even gedaan. :D

Het kans zijn dat de update op de site van de VGSD niet zo heel erg snel gaat, momenteel staan echter alleen Allert en naastgetekende geregistreerd. Zou mooi zijn wanneer onze afvaardiging nog iets verder aangroeid!

Ik heb me opgegeven op een lijst op soos, is dat niet voldoende dan?

Vriend Niels

Mijn naam en nog veel meer namen hangen ook in de wandelgang van de GSV...

Och, dat zal ook wel voldoende zijn... Heb van die lijsten niet echt heel erg veel meegekregen :wink:

Is er toevallig een Delftse amice online die weet hoe het zit atm? In ieder geval de hele Senaat gaat de delftse kant op, naar het schijnt komen ook alle eerstejaars.

De amici zijn vergeten de inschrijflijsten mee te nemen, die haal ik morgen van soos en dan worden die als opgave verwerkt. Verder kreeg ik nog wat aanvullende informatie, op volgorde van belangrijkheid:

  • Zondag is het avondmaal. Het is dus praktisch als de mensen die komen een avondmaalsbriefje meenemen.
  • De voetbalmatch tussen GSV en VGSD kan alleen doorgang vinden als er voldoende voetballende GSVā€™ers zijn.
  • Om lekker te kunnen slapen is het handig als iedereen een slaapzak meeneemt. Er zijn een heel aantal matrassen en matjes in omloop op onze kasten, maar voor de zekerheid is het handig als ongeveer de helft van de mensen een matje meeneemt voor de zekerheid. Het meest praktische is als jullie dat zelf onderling regelen.
  • Het zou gaaf zijn als jullie voor de zaterdagavond een stuk cabaret in elkaar zetten. Laat nog even weten of dit gaat lukken.

Maw: vergeet je avondmaalsbriefje niet; toch van even groot belang als je matje/luchtbed (laat even weten als je echt niet in staat bent iets mee te slepen); Voetballers, geef je ook op! en voetbalvrouwen: laat dit een extra stimulans zijn om ook te gaan komend weekend; en dat cabaret...tja, bedenk wat leuks. Ofzo.

Lijst met opgaven, programma en routebeschrijving naar het amicaal feest volgen morgen.