Am. weekendcie Delft

Amicae amicique,

Afgelopen donderdag is op uw soos het amicaal weekend in Delft van vrijdag
23 februari t/m zondag 25 februari gepromoot. Daar hebben zich een heel
aantal mensen ingeschreven. Heel goed!

Deze mensen staan vanaf morgen ook op de lijst van ingeschreven

GSV'ers op de website van de VGSD. Controleer of u hier bijstaat. Is dit
niet het geval dan heeft u nog t/m donderdag de tijd om u op te geven.

Dit kan via de volgende link:

U kunt hier tevens bekijken of u reeds staat ingeschreven.

Wij hopen op een grote opkomst van GSV'ers in Delft zodat het weekend een
groot succes kan worden!

De weekend commissie heeft voor u het volgende programma samengesteld:

De routebeschrijving naar de locatie van het feest:

Tot vrijdag!

Met amicale groet,

Daan van de Kamp

- Martine H - schreef: Ja precies, dus dat heb ik in een opwelling maar even gedaan. :D

Martine, wat ben je toch weer gehoorzaam! Ik heb me ook maar even opgegeven voor een fijn weekendje delft. Wel jammer dat het programma zo lang op zich liet wachten, maar afijn, het ziet er wel prima uit.

- Martine H -

Haha. Nou nee, ik had me al opgegeven voor de post van Dick. Het was meer dat ik het volkomen met hem eens was en me bij zijn argumentatie aansloot.. Het ziet er inderdaad goed uit!

Jammer, maar Machteld en ik gaan niet. Ziekte en stagedrukte...

Jammer! Beterschap en succes.

De volgende mensen hebben zich wel opgegeven:

Zwier Smith
Dick de Gelder
Allert Knapper
Eva vd Meulen
Liesbeth Roosenbrand
Martine Huisman
Maartje Zwarteveen
Harmen de Kraker
Niels Wiskerke
Jessica van der Vegte
Cor Geertsema
Henri Ligtenberg
Harm-Tjeerd Jansma
Dorine Wijma
Matthijs Schokker
Rienk van der Es
Stephan Antuma
Catharina Schilder

Wie volgt?

Ja ik, maar alleen voor het feestje vrijdag en ik regel viavia een slaapplek. Dus met deze informatie hoef je op zich niks te doen.

haha wie heeft mij opgegeven? Dan moet ik toch maar mee :wink: leuk trouwens zo'n grote groep! ik heb er nu al zin in. zijn er btw nog mensen met een week-ov die ook zondag naar huis willen? misschien is liften wel een optie of mag dat niet op zondag

Am. weekendcie Delft

Alle mensen die zich donderdag op de soos hebben ingeschreven voor het amicaal weekend in Delft staan nu ook op de website van de VGSD aangemeld. Controleer even of je erbij staat als je komt. Sta je er nog niet bij meld je dan alsnog aan! Dit kan nog tot en met donderdag.

Voor de zekerheid nog een keer de link:

Zoals u in onze vorige post kunt zien, barst het amicaal kabaal aanstaande vrijdag los vanaf 22.30 in Café Luniz aan Het Vesteplein 4.

Met amicale groet,

Daan van de Kamp

Koning Drietand

Ik ga denk ik ook, als het lukt om mijn opdracht af te hebben vrijdag. Hoe laat vetrekt iedereen uit groningen en zullen we dan samen reizen?

programma ziet er wel leuk uit, ik heb me ook al aangemeld voor het weekend.
Volgens mij zijn er nog veel meer mensen die dit leuk vinden. zoveel doen we niet aan onze amicale banden, dus meld je aan iedereen, en maak er een tof weekend van!

ik hoop dat er nog wat caberet komt. is wel een beetje op het laatste moment he?

Koning Drietand

zijn er niet een paar mensen die nog wat cabaret hebben liggen van eerder? kunnen ze dat mooi nog een keer opvoeren. anders stoppen we maar een cassette bandje van Hendri in de recorder, kunnen ze toch wat gsv cabaret horen.
vanavond nog maar even mensen proberen te regelen.

Ik sta nu wel op de lijst van mensen die het weekend in Delft is, maar hebben zij ook door dat dat alleen van vrijdag tot zaterdagochtend is?

Koning Drietand

ze kunnen toch zien voor wat je je hebt opgegeven? of kon dat niet op die lijst?

Mijn deelname aan het amicaal weekend staat op zeer losse schroeven, daar ik ben geveld door de griep (of in ieder geval iets aanverwants) Ben benieuwd hoe een en ander zich gaat ontwikkelen. Zou het eerste amicale weekend sinds 2003 zijn dat ik mis.

Koning Drietand

een extra reden dus om toch te gaan. ga je gewoon elke keer daar vroeg naar bed en neem je een netje sinaasappels mee voor je vitamintjes, dan ben je er zo weer boven op en mis je weinig.

Am. weekendcie Delft

Kan iemand mij vertellen hoeveel voetballers er tussen de aanmeldingen voor het amicaal weekend in Delft zitten?

Dan weten wij als weekendcommissie of de voetbalmatch doorgang kan vinden.

MAG

Daan van de Kamp

Ik schat dat het vier tegen vier wordt....

Zojuist is er van mijn kant een afmelding richting Delft gestuurd. Ben fysiek gezien nog niet in staat om dit weekend goed door te komen...
Ik wens de mensen die wel naar het zuiden afreizen in ieder geval een mooie tijd toe. Ze zijn best aardig, die VGSD'ers :wink:

Steef, beterschap! Jammer dat je niet mee kunt.

Ook ik ga niet mee. Heel veel plezier!
Wat Steef zegt, over die VGSD'ers.

Wie pakt nog meer de trein van 19.42? Dan ben je rond 23.00 daarzoot. Martine H, Eva en ik nemen die trein sowieso. Ik geloof JP en Henri ook. Dolle pret dus..