edit: was je me net voor..

Als je de link in D's profiel volgt kan er al wat gaan dagen. Misschien een interessant onderwerp om over te praten in een nieuw topic :wink:

In elk geval had ie er geen kwade bedoelingen bij en heeft ie 'm vriendelijk, op vriendelijk verzoek, verwijderd.

Ok. Alles klar! 8)

Ik vind z'n nieuwe avatar anders ook behoorlijk ranzig

Moet jij zeggen...

Hela Hola, Hoezo?? Je moet niet vergeten dat er ook hbo'ers mee kunnen kijken die een uitleg wel nodig achten.

dank je.

Gast, check de datum...

Een avatar van 73 kB Pieter? :?
Ik heb er niet zoveel last van, maar ik kan me voorstellen dat iemand met een modempje geen zin heeft om daarop te wachten.
Met 8 kB kan ook de Webcie toch wel wat leuks doen?

Oh ja, dit heeft niks met de inhoud van de avatar te maken. :wink:

't gaat om de tekst van de topic Jean. Ik ben aan het kijken of de mogelijkheid tot het hebben van extern gehoste avatars dit niet vertraagd.

Prima. Ik dacht ik vraag het even. Lijkt me leuk, externe avatars. 8)

oke.
ik draai zelf nu modem snelheid, en 't lijkt allemaal prima te gaan, maar je ziet vanzelf wel het aankondigingstopic verschijnen. ;)

Jottem! :P

Jean schreef: Lijkt me leuk, externe avatars. 8)
Mij ook... kun je meer leuke dingen mee doen :D...

mensen opgelet, ik snap er geen zak meer van.
Het uploaden van mijn mega avatar, is weer mislukt.

Ik krijg zelfs leuke mededelingen!!!

Warning: move_uploaded_file(./images/avatars/427713350413830c557abd.gif): failed to open stream: Permission denied in /usr/local/plesk/apache/home/vhost/gsvnet.nl/httpdocs/portal/includes/usercp_avatar.php on line 242

Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/tmp/phpryLWf4' to './images/avatars/427713350413830c557abd.gif' in /usr/local/plesk/apache/home/vhost/gsvnet.nl/httpdocs/portal/includes/usercp_avatar.php on line 242

op zich had dat niet in dit topic gehoeven, maar ja...

bij mij deed hij het laatst nog gewoon. dus ik snap eerlijk gezegd niet waarom het bij jullie fout gaat

heb je je oude avatar verwijderd? en voldoet de avatar wel aan de gestelde voorwaarden, anders kun je wel blijven uploaden, maar dan doet hij het gewoon niet...

lekker snelle reactie

eigenschappen <8kb 40 *40 pixels en 15 kleuren moet kunnen toch?
zelfs plaatjes krijg ik niet geregeld dus, volgens mij...

Joshiman schreef: lekker snelle reactie eigenschappen <8kb 40 *40 pixels en 15 kleuren moet kunnen toch? zelfs plaatjes krijg ik niet geregeld dus, volgens mij...

die snelle reactie was meer toeval, ik zal er vanavond eens naar gaan kijken...

ps, volgens mij heb je je oude plaatje nog niet weggehaald, ik zie er nog steeds een mooi kruisje...