gerben

Lieve webcie, lieve Johan,

Zou het mogelijk zijn om de zeer onsmakelijke avatar van laatsgenoemde te verwijderen?

Als jullie toch avatars gaan verwijderen...

Het zou verboden moeten worden dat gebruikers exact dezelfde avatar hebben als een hunner medegebruikers van dit forum. Nieuw beleidspuntje WebCie?

gerben schreef: Lieve webcie, lieve Johan Boiten, Zou het mogelijk zijn om de zeer onsmakelijke avatar van laatsgenoemde te verwijderen?

Johan (en ook Dick) worden ff gemailt of ze zelf hun avatar willen wijzigen...

Simon schreef: Het zou verboden moeten worden dat gebruikers exact dezelfde avatar hebben als een hunner medegebruikers van dit forum. Nieuw beleidspuntje WebCie?

Want?
Zolang de maker van de avatar niet aangeeft dat hij/zij er problemen mee heeft dat de avatar door anderen gebruikt wordt of een beetje wordt veranderd, dan heeft de WebCie daar ook geen problemen mee...

Wat een allemachtige onzin... Dan moet we in Het Maagdenhuis allemaal een eigen Maagdenhuis-avatar gaan maken of zo?

Maar verder mag van mij die Hitler-avatar wel weg. Ik ben benieuwd waarom dat plaatje wordt gelinkt aan de tekst die erbij staat. Inderdaad onsmakelijk.

Een plaatje is veel sneller te herkennen dan een serie tekens/letters die een gebruikersnaam vormen, waardoor men gelijk beginnen kan met het lezen van de post. Stukje gebruikersgemak.

Toegegeven: de Maagdenhuis- en Notoir avatars(waren er nog meer 'groepsavatars'?) vond ik ook niet storend, maar het escaleert helemaal uit de hand met die Boerma avatart...

gerben schreef: Lieve webcie, lieve Johan Boiten, Zou het mogelijk zijn om de zeer onsmakelijke avatar van laatsgenoemde te verwijderen?

Dit meen je toch niet serieus :shock: :shock: :shock:

off-topic: ja er is nog een groeps-avatar (ten minste, als Martin hem ook gaat gebruiken): die van Huize Jeruzalem! zie links 8)

Doet me denken aan dat KKK feestje van laatst.... dat was toch ook al zo schokkend. Ik denk dat ons beider amici er een hele diepliggende boodschap mee willen uitdragen!

Ps. dit is m'n 200-ste bericht. Hoera in de gloria, toch nog iets leuks op dit topic

Vriend Niels

Lieve webcie, lieve aanhangers van RPB,

Zou het mogelijk zijn om de zeer onsmakelijke avatar van RPB te verwijderen?

HP schreef: Dit meen je toch niet serieus :shock: :shock: :shock:

Ik meen dit zeker serieus. Ik vind deze afbeelding in combinatie met deze tekst nogal schokkend en ben van mening dat het voorbijgaat aan gevoelens die bij veel mensen leven.

En uit het feit dat amice Boiten binnen een uur na het plaatsen van mijn bericht zijn avatar verwijderde, maak ik op dat er ook wel twijfels bij hem waren over de gevoeligheid ervan.

Maar wat vind jij ervan HP? Blijkbaar ben je het niet met me eens.

gerben schreef: [..]En uit het feit dat amice Boiten binnen een uur na het plaatsen van mijn bericht zijn avatar verwijderde, maak ik op dat er ook wel twijfels bij hem waren over de gevoeligheid ervan.

Ik weet niet waar jij dat uit op maakt. Als je Lennerts bericht goed gelezen hebt, heeft de Webcie gevraagd aan diegene die die avatar gebruikte deze te vervangen. Dit zegt nog nix over de gebruiker zijn mening m.b.t. de avatar.

gerben schreef: [..] Maar wat vind jij ervan HP? Blijkbaar ben je het niet met me eens.

Nee ben ik inderdaad niet! Ik vind het een ontzettend gezeik.
Vet en Boiten hebben een vet toffe avatar gemaakt en als je dat niet kan waarderen dan zou ik ook even Pieter aanspreken met zijn vreemde avatar (of niet Pieter? :wink: )

ik word ineens rete nieuwsgierig hoe dat ding er uit ziet. Waar kan je die avatar van Boiten zien?

topic: senaatfotogeinshot...

Tijd voor een polletje?

"Onsmakelijke avatars schieten doel voorbij"

  1. Ja
  2. Nee
  3. Avatars?

    :)

Het verwijderen van mijn avatar is op verzoek van de webcie, niet door opkomende twijfels over de gevoeligheid ervan. De avatar was duidelijk eentje in de serie van Join Boerma, zijn foto was er duidelijk in verwerkt, als ipv de afbeelding van de heer A. H. eentje was gebruikt van MAO had je niemand gehoord.

Ik wil me wel beklagen bij de webcie. De heren Geerds en Plas hebben zonder toestemming van mijn kant een foto, met daarop mijn schoonheid, gebruikt als avatar. Alsof dat nog niet erg genoeg is is mijn achternaam (ook in de avatar te zien) helemaal fout. Haal de 'e' uit boersema en ik voel me als een gecastreerde stier.
Mijn vraag is dan ook: Is dit niet totaal in strijd met portretrecht oid???

Bakkie Krasse
Bastiaan schreef: Mijn vraag is dan ook: Is dit niet totaal in strijd met portretrecht oid???

vent, jij hebt geen portret.

dat vin'k nou spott'n

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik vond die avatar wel cool. Wat is er mis met satire?
Een beetje paternalistische instelling vind ik het wel hoor, we zijn toch allemaal volwassen? Kom op zeg. Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik me stoor aan het zogenaamde moderatiebeleid.

een beetje rekening houden met anderen kan nooit kwaad. ik vermoed dat de mensen die deze avatar maakten ook wel wisten dat veel mensen zich hierbij afvragen of dit niet wat te ver gaat.
dank aan Boiten voor het verwijderen op verzoek van anderen.