fopschipper schreef: Hoeveel wordt dat dan ongeveer per persoon?

1 a 2 euri, afhankelijk van het aantal deelnemers. Met meer uren kunnen er ook meer mensen komen!

Skippy schreef: 1 a 2 euri

daar is nog wel overheen te komen

zeker, geen probleem. een toernooitje met een grote groep is zeker leuk om te doen :D

Inderdaad. Vind dit in Haren plaats?

Skippy schreef: Voorlopige lijst van deelnemers: 0. Sipko-Jan van der Vinne 1. Huub Kant 2. Eduard Boersema 3. Bart de Putter 4. Renske Buit 5. Arnold de Boer 6. Peter van de Zwaag 7. Menne Dorland 8. Fop Schipper 9. Frederik Boersma 10. Klaasjan Lukkien 11. Henri Ligtenberg 12. Nanne Veldman 13. laura Niazy 14. Ruth Eschbach 15. Rob Bugel 16. Maurice Hoogendoorn 17. Harald Ligtenberg 18. Renske Buit 19. Koos L. 20. Rik Roskam 21. Arend Horst 22. adriaan Weening 23. Pieternel (onder voorbehoud)

Waarom sta ik niet op de lijst terwijl ik me wel heb opgegeven(kijk maar op pagina 1)?

Margreet schreef: Inderdaad. Vind dit in Haren plaats?
Of in Wageningen? ;)

daar heb je geen tegenstander voor nodig, die hebben maar een helft die ze tegen de muur aan zetten.
Haren heeft ondertussen al weer een tennistafel, geen talent echter.

kan het trouwens savonds geplant worden? overdag kan ik meestal niet. wat mij betreft in het weekend(is de aclo dan open?)

Koning Drietand

ik kan vrijdag in ieder geval niet meer, er is ineens een les gepland tot 2 uur dus dan zou ik de helft sowieso missen. maar het lijkt er nu toch niet op dat het vrijdag middag doorgaat, maar wanneer dan wel?

Aankomende vrijdag is t ook symposium. Die vrijdag daarna is het de 24ste en heb ik tot 15.00u college, he bummer...

ejvb schreef: Waarom sta ik niet op de lijst terwijl ik me wel heb opgegeven(kijk maar op pagina 1)?

de lijst is neit heel erg bjzonder fofsow.. was meer om te kijken hoevee mensen er ogneveer interesse hadden.

Mijn idee was om sowieso volgende week vrijdag het te doen dames en heren... beter lezen aub :)

Koning Drietand

okee sorry dan kan ik volgens mij wel.

tot nader inzien is er nog niets rond. Morgen gaat in eerste instantie dus NIET door!

He Sipko.

Wordt het nog wat met dit toernooi?? Volgens mij is er nog steeds wel animo en kan die zaal ook best nog eens gereserveerd worden. :P

Koning Drietand

doe maar na de tentamenperiode