Skippy

Er zijn op de GSV naar mijn mening wel mensen die wel in hebben in een potje tafeltennis. Echter de mogelijkheid en de materialen ontbreken nogal bij de meesten om deze sport een keer te beoefenen.

Aangezien ik bij een tafeltennisclub zit bij die bij de ACLO is aangesloten, kan ik bij de diverse materialen die wij rijk zijn en zodoende kan ik menig GSV'er voorzien van een batje, balletje en een heuze tafeltennistafel,... met netje wel te verstaan.

Mijn idee was om op een vrijdagmiddag van 13-17 (of een uur eerder) een klein toernooitje op te zetten in de vorm van meerkampen. Hoe dat dan precies loopt hangt af van het aantal deelnemers.

Dus heb jij wel zin om een balletje te slaan? Altijd al die ene GSV'er van de tafel willen meppen? Meld je dan nu aan in dit topic. Zodra er een betje animo is wil ik graag een vrijdagmiddag prikken.

Ik houd het voorlopig op maximaal 20 man ivm de tijd en de beschikbare tafels. Eerst weten hoeveel tijd het kost om te spelen en dan kan het eventueel een andere uitgebreider.

Voorlopige lijst van deelnemers:

  1. Sipko-Jan van der Vinne
  2. Huub Kant
  3. Eduard Boersema
  4. Bart de Putter
  5. Renske Buit
  6. Arnold de Boer
  7. Peter van de Zwaag
  8. Menne Dorland
  9. Fop Schipper
  10. Frederik Boersma
  11. Klaasjan Lukkien
  12. Henri Ligtenberg
  13. Nanne Veldman
  14. laura Niazy
  15. Ruth Eschbach
  16. Rob Bugel
  17. Maurice Hoogendoorn
  18. Harald Ligtenberg
  19. Renske Buit
  20. Koos Lieffijn
  21. Rik Roskam
  22. Arend Horst
  23. adriaan Weening
  24. Pieternel (onder voorbehoud)

huub en ik zijn daar wel voor in

i'm in!

Lijkt mij ook wel lachen...

Ik doe voorzeker mee.

Ja ik doe ook mee, super.

Ik doe ook mee!

Lijkt me leuk, maar volgens mij zijn er op vrijdagmiddag bij de ACLO geen zaaltjes beschikbaar ivm Aclo-zaalvoetbal.

Ik ook!

Henri L schreef: Lijkt me leuk, maar volgens mij zijn er op vrijdagmiddag bij de ACLO geen zaaltjes beschikbaar ivm Aclo-zaalvoetbal.

Mooi zo, als het op een andere middag dan vrijdagmiddag is doe ik ook zeker mee, leuk idee!

Koning Drietand

Ik wil ook wel graag meedoen.

zet mij ook maar op de lijst

Tof plan :) ik wil ook wel meedoen

Henri L schreef: Lijkt me leuk, maar volgens mij zijn er op vrijdagmiddag bij de ACLO geen zaaltjes beschikbaar ivm Aclo-zaalvoetbal.

Het is dan in zaal 4 van de ACLO. Volgens mij zijn die te klein voor zaalvoetbal, de grootte is nl iets mer dan een volleybalveld.

ik merk al wel dat er genoeg animo is. Ik zal morgen ff de aclo bellen of ik volgende week vrijdagmiddag kan vastleggen.

Koning Drietand

Word een mooie vrijdag dan, 's ochtends vanuit de soos naar college tot 12 uur, dan even slapen tot het tafeltennistoernooi begint, dan even wat eten en dan weer naar symposium en dan misschien nog naar nijmegen naar het amicale feestje.

Skippy schreef:
Henri L schreef: Lijkt me leuk, maar volgens mij zijn er op vrijdagmiddag bij de ACLO geen zaaltjes beschikbaar ivm Aclo-zaalvoetbal.

Het is dan in zaal 4 van de ACLO. Volgens mij zijn die te klein voor zaalvoetbal, de grootte is nl iets mer dan een volleybalveld.

ik merk al wel dat er genoeg animo is. Ik zal morgen ff de aclo bellen of ik volgende week vrijdagmiddag kan vastleggen.

Oke, dan zie ik het wel zitten om mee te doen. Jammer genoeg is het wel na soos...

Ik vind dit natuurlijk ook mooi.

het lijkt mij ook super om mee te doen!!! ik hoop alleen dat het niet deze vrijdag is, want dan kan ik helaas niet...............

ik wou volgende week proberen...

TuttieRuthie

Lijkt mij ook leuk! Ik ben alleen niet zo goed dus kunnen we dan ook een keer rondje om de tafel doen??

ik hoop ook dat ik kan, dan ga ik jullie allemaal van de tafel aframmen

Ja ook jou skippy the bush kangaroo...