O nee ik ga toch niet winnen, want mijn broertje komt ook mee!

Ik doe mee! En volgende week vrijdag is het symposium.

Ik doe ook mee, al die vakantie herinneringen komen weer boven

Ik ben Koos en ik doe ook mee. Vroeger was ik schoolkampioen (zelfuitgeroepen)

haha, had ik ook niet anders verwacht :P

BJ schreef:
Henri L schreef: Lijkt me leuk, maar volgens mij zijn er op vrijdagmiddag bij de ACLO geen zaaltjes beschikbaar ivm Aclo-zaalvoetbal.

Mooi zo, als het op een andere middag dan vrijdagmiddag is doe ik ook zeker mee, leuk idee!

Bert-Jaap in de toekomst wil ik ook nog wel een keer tegen je spelen, wat een heerlijke vrijdagmiddagjes vroeger toch. :D

Vrijdag 17 november is inderdaad geen goed plan, vanwege het symposium. Een week later is prima volgens mij.

Ik doe ook mee. We hadden er vroeger eentje thuis staan, tof om weer eens te doen!

schrijf mij ook op dat lijstje, die zomervakantiemoves moeten nodig weer aangescherpt worden

Mr Slice Guy doet ook mee! Schrijf mij ook maar in Sipko!
:P

Onder voorbehoud doe ik ook heel graag mee. Wat een goed idee!

Koning Drietand

wat maakt het nu uit dat symposium daarvoor is??? Het valt toch best te combineren? Ik ben in ieder geval van plan om naar alletwee te gaan.

moet ff kijken of ik het kan regelen et de ACLO, want je mag als student maar een uur reserveren en we hebben denk ik wel een uurtje of vier nodig. De aclo is wat mij betreft de enige goede moeglijkheid aangezien die materiaal genoeg hebben...

ik ben ook van de partij!!!

Skippy schreef: moet ff kijken of ik het kan regelen et de ACLO, want je mag als student maar een uur reserveren en we hebben denk ik wel een uurtje of vier nodig. De aclo is wat mij betreft de enige goede moeglijkheid aangezien die materiaal genoeg hebben...

Precies, en vrijdag de 17de is dan dus geen optie. Om kwart voor 1 staat daar de koffie warm te worden. Doe maar gewoon een week later, heeft niemand problemen.

Heb net ff contact gehad met de aclo. Op vrijdagmiddag is er alleen plaats van 13-14 en van 14-15. twee uur is wat kort maar als we toch willen spelen dan kan dat uiteraard wel. (Moeten twee personen de zaal achter elkaar reserveren). Als iemand dat samen met mij wil doen dan reserveren we de 24e van 13-15. Het zijn dan maar twee uurtjes, maar dan kan je gewoon komen en ff partijen spelen for the time being. (ik neem wel formulieren mee voor kleine poules)
Het lukt dan niet om een compleet toernooi te doen.

Kunnen we niet bij jouw tafeltennisvereniging spelen? Ik zou (op een andere vrijdag) graag meedoen!

dat wordt een beetje moeilijk aangezien er dan ook leden spelen. Daar hebben we totaal geen ruimte voor.
Ik zou wel voor een vrijdagavond de hele avond kunnen reserveren onder mijn clubnaam, daar zitten echter wel kosten aan vast.

Hoeveel wordt dat dan ongeveer per persoon?

wanneer er dan een paar euro aan vast zit, vind ik het prima. Heb wel zin in een toernooitje met zo'n 20 GSV'ers...