I(k heb ff een vraagje over het introductiekamp.

Ik heb wel een hele mooie oranje syllabus gekregen, en op die paklijst staat een smoking.
Die heb ik toevallig niet in huis, en bijna alle verhuurbedrijven zijn nog dicht.
Dus mijn vraag is wanneer heb ik dat ding nodig, en moet ik hem per se het hele kamp met me mee slepen?

Als hij op de lijst staat moet je hem gewoon vanaf het begin meenemen lijkt me. Tussendoor heb je bovendien geen mogelijkheid om hem ergens op te halen, als je zoiets van plan was. Want je hebt hem op de boerderij al nodig als ik me niet vergis.

nemo schreef: Ja! JA ik wil! :P Natuurlijk heb ik me al opgegeven! Wel jammer mijn mede-novieten niet massaal hun motivatiebrief meesturen met hun stem...

ehm, nemo?
Waar heb je het over? Volgens mij mis ik iets nl...

Flor is schreef: I(k heb ff een vraagje over het introductiekamp. Ik heb wel een hele mooie oranje syllabus gekregen, en op die paklijst staat een smoking. Die heb ik toevallig niet in huis, en bijna alle verhuurbedrijven zijn nog dicht. Dus mijn vraag is wanneer heb ik dat ding nodig, en moet ik hem per se het hele kamp met me mee slepen?

Rokkostuum is ook goed hoor!

Flor is schreef: I(k heb ff een vraagje over het introductiekamp. Ik heb wel een hele mooie oranje syllabus gekregen, en op die paklijst staat een smoking. Die heb ik toevallig niet in huis, en bijna alle verhuurbedrijven zijn nog dicht. Dus mijn vraag is wanneer heb ik dat ding nodig, en moet ik hem per se het hele kamp met me mee slepen?

Floris, ik heb nog wel een smoking over die je mag lenen. Hij is niet helemaal nieuw meer, maar nog wel goed en ik heb em zelf maar een paar keer aangehad en doe er toch niets meer mee. Ik heb em wel graag weer terug na die tijd omdat ie ooit nog wel eens van pas kan komen. Ik had er al even een fotootje van gemaakt (kleine moeite).

Ik heb er twee originele overhemden bij. Bel anders even op 06-48079877 als je interesse hebt. Groet Adwin

Hmmz, ik kan geen smoking (of rokkostuum) vinden. Ik neem aan dat een net pak ook voldoet??

of je leent dus ff van adwin.

Ik neem aan dan Adwin niet genoeg smokings heeft om aan alle wanhopige novieten uit te lenen.

Ik heb vrij recent een oude smoking weggegooid. Misschien dat je deze nog terug kunt vinden wanneer je contact opneemt met het gemeentelijk afvalbedrijf. Dan mag je hem wat mij betreft best gebruiken...

Ik heb hier ook een smoking hangen. Deze mag je niet lenen.

Jammer

hij ligt klaar, mocht floris vanavond vergeten terug te bellen gaat ie wat mij betreft naar jou

Wat ben je toch een goedzak! Floris en Gait, jullie boffen maar met zulke hulpvaardige vrinden (wat overigens ook wel weer een leuke Suske en Wiske titel is).