Robbert

We vestigen nog even de aandacht op het feit dat wanneer je gaat studeren in Groningen je lid kunt worden van een studentenvereniging. Ook van de GSV, daar kun je je nu voor opgeven via een online-formulier. Klik op de banner boven aan de pagina en volg de instructies.

In dit topic kun je vragen stellen over het komende novitiaat. En is daarom ook in de eerste plaats gericht tot gasten van de site.

Lekker off-topic, maar toch even m'n complimenten voor de poster. Ik vind hem echt geniaal!

heb me al opgegeven hoor! :)
ik zal zo snel mogelijk even een foto sturen, alsk het niet vergeet. :wink:

superleuke poster! nu maar hopen dat er wel meer nieuwe novietjes reageren dan alleen coco!

En ik zou zeggen verwacht jij inderdaad maar het onverwachte, coco!!

Die poster deed 't em hur, hij is heel leuk. Heb me gelijk opgegeven! En nog iets, die ontgroening valt onder de keiweek. Daar moet ik me dus nu absoluut niet meer voor opgeven?

*Christianne*

Zou ik niet doen...

corrp schreef: die ontgroening valt onder de keiweek. Daar moet ik me dus nu absoluut niet meer voor opgeven?

Het programma van het novitiaat is wel dermate intensief dat je geen tijd hebt om mee te draaien in de KEI-week. Ik kan me uit mijn ontgroening herinneren dat mijn huisgenoten de KEI-week liepen en ik meedeed aan het novitiaat. Ik heb het toch nog geregeld van hen gewonnen in de tweede week qua moment van thuiskomen... :roll: Verder heb ik geen kamer in de aanbieding, ik zoek alleen een huis :D

Hé Novcie, hoeveel aanmeldingen hebben jullie nu binnen?

Animal schreef: Hé Novcie, hoeveel aanmeldingen hebben jullie nu binnen?

Vent, dat vraag ik net in het huiskamertopic. Doe maar lekker intern...
Bij 2 man en een paardekop haken potentials hier af. Denk ik.

Kiffen schreef:
Animal schreef: Hé Novcie, hoeveel aanmeldingen hebben jullie nu binnen?

Vent, dat vraag ik net in het huiskamertopic. Doe maar lekker intern...
Bij 2 man en een paardekop haken potentials hier af. Denk ik.

Nu wek je ook die suggestie. Terwijl ik net in het interne forum lees dat er een enorme club ongelooflijk gezellige meisjes en net zoveel mooie jongens lid willen wordenn.

Omdat hopelijk alle mensen die naar een kamer zoeken ook in dit topic kijken.

Eerder is er gezegd dat we contact hebben met de Christelijke Woningstichting Patrimonium. Zij hebben echter nog steeds geen kamers die helemaal vrij komen. In de week van 1 augustus zal ik nogmaals contact opnemen, want alle mensen die per september uit hun kamer gaan, moeten een maand van te voren hun huur op zeggen. Dus ik zou zeggen, houd met name dan ook weer het forum in de gaten.

Christine Vreugd

Voor de geinteresseerden:
Ik heb me allang opgegeven... En het was niet de poster die het deed, maar een paar gezellige mensen en een superleuke soos!

Ik heb er zin in...

Het lijkt mij eigenlijk wel cool om met zo'n rollator door Groningen te lopen. Ik vind 'em echt stoer, misschien wat voor m'n oma... ;)

Ik geloof dat vandaag mijn vakantie is afgelopen als ik zie hoeveel ik voor die introductie moet doen ;), maar ik zal me vol overtuiging in dit nieuwe avontuur storten :)

Hallo

Ik heb een vraag. Ik heb vanochtend de post met voorbereiding voor het novitiaat gekregen. Hartelijk dank voor deze twee oranje bundels!
Er is mij alleen iets onduidelijk.
We worden maandag 15 augustus verwacht voor de soos (met of zonder ouders???) en we vertrekken dinsdag naar de kampeerboerderij. Maar is er voor de nacht van maandag op dinsdag gezorgd voor slaapgelegenheid?

Dank voor de aandacht.
Renske

Hoi Renske,

Voor maandag 15 augustus geldt dat je voor soos wordt verwacht zonder je ouders. Je ouders worden 's avonds verwacht.

Voor slaapgelegenheid van de nacht van maandag op dinsdag moet je zelf zorgen. Vaak kun je via via wel bij mensen slapen. Moet je maar even kijken. Misschien kun je via deze site wel wat regelen. Mocht het nou echt een probleem worden dan kun je altijd even een mailtje naar de novcie of prescie sturen en dan zorgen zij dat je onderdak krijgt.

veel succes.

Oke tnx, weet ik dat ook weer...
:)

Nou Renske, er zijn al 3 afscheurstrookjes van je oproeppapier in de flat afgscheurd!!!!

Sowhee,
Van twee weet ik het al. Maar ik heb een kamer voor drie maanden, dus als iemand nog een kamer weet per 1 deecember, mag hij/zij een gil geven en mij bellen/mailen!

groetz
Renske
0646234014 (binnenkort anders)
0384651868

xxxxxxxxx@gmail.com

Lieve mensen,
zoals het er nu naar uitziet, heb ik binnen twee weken nog geen kamer, in elk geval niet in Groningen en aangezien ik tijdens het novitiaat (15 augustus en de tweede week van 22-25 augustus, als ik het goed heb) ergens moet slapen (zal wel niet heel veel zijn, maar toch), ben ik op zoek naar een slaapplek. Het maakt me niet zoveel uit waar en ik ruim altijd netjes mn spullen op enz. Dus als iemand nog iets weet, hoor ik dat graag. Alvast bedankt.
Groetjes Dorine

Dames, strijk over uw hart. Slechts een luchtbed of bank en een slaapzak te fiksen en er kan weer een noviete gehuisvest worden. Of is het wachten op de barmhartige Friezin?