Dorine schreef: Lieve mensen, zoals het er nu naar uitziet, heb ik binnen twee weken nog geen kamer, in elk geval niet in Groningen en aangezien ik tijdens het novitiaat (15 augustus en de tweede week van 22-25 augustus, als ik het goed heb) ergens moet slapen (zal wel niet heel veel zijn, maar toch), ben ik op zoek naar een slaapplek. Het maakt me niet zoveel uit waar en ik ruim altijd netjes mn spullen op enz. Dus als iemand nog iets weet, hoor ik dat graag. Alvast bedankt. Groetjes Dorine

Misschien heeft die renske wel een plekje voor jou...

Ik was ff vergeten dat ik hier wat had neergezet, maar inmiddels heb ik al onderdak gevonden. Bedankt voor jullie medewerking en ik zal jullie volgende week wel een keer tegenkomen :wink:

djurre schreef: Misschien heeft die renske wel een plekje voor jou...

DIE renske????

pffff

ok, die ander dan.

Renske B schreef:
djurre schreef: Misschien heeft die renske wel een plekje voor jou...

DIE renske????

pffff

sorry hoor, mis ik iets? ER is idd nog een andere Renske, maar laat ik zeggen Renske B, maar voor de rest: regel maar wat

oke

djurre schreef:
Renske B schreef:
djurre schreef: Misschien heeft die renske wel een plekje voor jou...

DIE renske????

pffff

sorry hoor, mis ik iets? ER is idd nog een andere Renske, maar laat ik zeggen Renske B, maar voor de rest: regel maar wat

pre-ontgroening? of ben je altijd zo zuinig met je woorden :D

p.s. Webcie mag ik alsjeblieft weer normale forum-avatars ipv jullie zelfverheerlijkingende banners!

Vooruit :D. Als je je lesje maar hebt geleerd 8).

Jean is volgens mij degene die dat 't beste uit kan leggen :evil:

merci beaucoup dat t weer normaal is.. ik weet denk ik wel waarom jean dit had gedaan :roll: :D ik heb mijn lesje wel geleerd (A) nooit meer kritiek op de webcie 8)

p.s. sorry voor off-topic-gebruik van dit topic

roels schreef: p.s. sorry voor off-topic-gebruik van dit topic

idd, daarvoor kun je toch mailtjes sturen naar de webcie, ik geloof dat het adres webcie@gsvnet.nl is...:s

geweldig weet ik dat ook weer robbert...

En mensen die lid willen worden van de GSV kunnen mailen naar novcie@gsvnet.nl, om de boel weer even on-topic te maken.

Ja! JA ik wil! :P Natuurlijk heb ik me al opgegeven! Wel jammer mijn mede-novieten niet massaal hun motivatiebrief meesturen met hun stem...

nu al rotte appel

Nog even een vraag over de dingen die we mee moeten nemen naar de kampboerderij:
Wat is (een) Tahoma....?
Ik heb geen flauw idee wat dat mag zijn :(

Google is je vriend...

Carloz schreef: Google is je vriend...

En bedankt! :evil:

Gait schreef: Nog even een vraag over de dingen die we mee moeten nemen naar de kampboerderij: Wat is (een) Tahoma....? Ik heb geen flauw idee wat dat mag zijn :(

word is je vriend

fantasie is je vriend, en anders omstanders met fantasie ;)

Hmmm...