Wat een heerlijke lekkere vrijdag. Nog nooit zo fit op vrijdag uit mijn bed gekomen en nog niet vaak zo fit er weer in gegaan.

Het was relaxed om de chatbox te vullen en natuurlijk dat prachtige Flevolandse volkslied te zingen.

@Mark: mail even die remix van het Flev. volkslied.

De friet was lekker. En de woordgrapjes ook. Een aantal mensen had duidelijk de humorpantalon aan.

Koning Drietand

Oranjehuis bedankt het was zeer gezellig en grappig. volgende keer mag alleen wel iets meer patat.

Oranjehuysbewoners ontzettend bedankt voor jullie huis en alle gezelligheid. Wat een ontzettend relaxte dag! Beetje vanaf 15u op de bank hangen en dan van 23 tot 00u ook nog even uitzenden met Jessie. Ook zonder luisteraars blijft het een mooi concept! Eigenlijk zou dat vaker moeten. Gewoon met zo'n groep een hele dag ergens hangen. Bierkoerier en patatbode erbij en je zaterdag is af!

Frikadel in je kl..., hmm, laat ook maar

Ja bedankt! Ik heb het bijna helemaal uitgeluisterd hoor! Tot 12 uur, toen was ik moe. Ik vond het heel leuk om naar te luisteren haha :) :P En Hannah, I let the dogs ook uit! ;) Vaker doen zo'n programma hoor! Mag gavin de graw dan ook een keertje gedraaid worden? :) Vind mn zusje klaske ook wel leuk. He klas?

Iedereen bedankt, idd jammervan het mindere vracciefeestje maar het kon een topvrijdagje niet niks minder maken, limerickteam in het bijzonder bedankt.

Oranjehuys en iedereen die daar gister was super bedankt voor de toffe avond en de waanzinnige uitzending tot twaalf uur s nachts! Inclusief het flevolandlied, de vele romantisch gedichten en de schaap en hond geluiden! :P

Zijn er nog enkele poetische uitspattingen gered van de papierbak..?

idd ik heb me ook veel te goed vermaakt gister, is wel voor herhaling vatbaar zolang ze die zender er niet afgooien dacht ik zo! Dan kunnen we ook een keer al die varianten op pannekoek in je onderbroek uitzenden Hannie.. :D
Ow en ik hoop dat jullie iets van onze valentijntips hebben geleerd!

Van wie was die camera eigenlijk waar we foto's mee hebben gemaakt? Kunnen die on-line? Hebben we ook weer wat nieuw materiaal voor op de site. Want volgensmij is er een eerste officiele 'Hannie en Jessie-foto' gemaakt...

haha, ik heb me ook uitermate goed vermaakt! Misschien moet er nog maar een keer een datum geprikt worden om uit te zenden voordat ik naar de States ga. Die camera was van Gerie, ik zal binnenkort een keer de fotos op de site zetten. Iedereen die er vrijdag was en geluisterd heeft nog bedankt!

Nog eenmaal die prachtige limerick:

Er was een meisje uit Groningen
Die bekeek verschillende woningen
Ze zag er een staan
met een behoorlijk groot raam
genoeg licht en flinke beloningen

die andere durf ik niet te posten.

Beetje misleidende topictitel, maar de limerick sluit zo mooi aan. Het punt is: per 1 april komen er twee kamers vrij in het Oranjehuis!

Dat meisje uit de limerick is Pauline en ze gaat de woning nu verlaten. Het gaat om de hoekkamer, meer dan 30 vierkante meters groot en zoals de limerick al zegt met een behoorlijk groot raam en dus genoeg licht. De flinke beloningen bestaan uit een afwasmachine, patio met EK-waardig stadion, elke ochtend volkskrant en nrc.next in de bus, Noorderplantsoen als achtertuin en bijbehorend lidmaatschap van regio centrum en een huis met een historie waarvan dit topic slechts het topje van de ijsberg is. Daar staat slechts een tegenprestatie van 310 euro p/m tegenover.
Dezelfde beloningen plus een eigen keukenblok gelden ook voor de andere, twee verdiepingen tellende kamer links van de voordeur, die eveneens per 1 april beschikbaar is. De maandelijkse kosten van deze kamer bedragen 330 euro p/m.
Het moment voor een nieuwe generatie Oranjehuisbewoners om er in te stappen lijkt me, neem daarvoor even contact op met Breunis of mij.