Markie

Aangezien het alweer veel te lang geleden is dat er is uitgezonden gaan we vrijdag weer de lucht in. De studio in het Oranjehuys is de hele dag geopend en het is dan ook de bedoeling dat minstens de helft van de GSV hier luttele uren verblijft. Kom daarom gezellig even langs!!!

Veelste mooi! Wie bakt de pannekoeken?

Hoezo? Pannekoek in je onderbroek?

Ben ik bij, wat een feest wordt dit :D Stuntteamfm is Merknaam van het Jaar als je het mij vraagt, succes gegarandeerd...

Koning Drietand

Ik zal ook weinig te doen hebben en zal anders toch alleen maar liedjes doormailen naar jullie dan kan ik er misschien beter zelf heen gaan. dus ik verwacht ook langs te komen, maar heb geen zin in pannekoeken bakken.

Lakse haas

De laatste keer dat het Valentijnsdag was, was toch echt vijf dagen later. Waar gaat dat heen.

Koning Drietand
hdmaster schreef: Lakse haas

Sorry voor de halve gsv pannekoeken maken vind ik echt even teveel van het goede. 100 keer 5 ofzo is 500 pannekoeken, dat zou een beetje beroerde avond worden en heb ik ook geen tijd voor daten enz.

Lakse sjaars

Koning Drietand

Dat heeft niks met laks te maken. Als sjaars ben je nog direct een slaaf die even een paar uur pannekoeken gaat bakken, voor een paar lamme takken in een studio. Als iedereen mee zou helpen met bakken, dan wil ik ook wel helpen dat is wel weer gezellig, in ieder geval gezelliger dan patat halen, maar dan moeten er wel mensen vanaf 3 uur gaan bakken.

Fre schreef: voor een paar lamme takken in een studio

Wel een beetje respect voor de makers van Stuntteam FM.

De merknaam van het Oranjehuys wordt ook sterker en sterker, goeie zaak.

ja idd!
Hee maar ik vind dat panne(n)koekenpakken nog niet eens zo'n slecht idee eigenlijk. Dan doen we onze mooie kandelaars aan in de gang en wordt het een groot feest! Moeten er wel even een aantal pannen meegenomen worden..

Ik kom ze dan ook wel opeten, maken is te moeilijk. Gezellig seg!

Volgens mij ligt er nog wel een koekenpan Mark...

die koekenpan heb ik al lang weer teruggebracht hoor :) maar die kunnen we vast nog wel een keer lenen

Lakse ouwe l#l..

Maar inderdaad een goed idee. Ik wil bij deze alvast een opbeurend nummertje aanvragen voor komende vrijdag. Die vrijdag heb ik namelijk een tentamen, raar maar waar. En als ik zo kijk naar de vorderingen in mijn leren, denk ik dat ik dat nummertje dan goed kan gebruiken.

Lekker bezig hoor Mark. Ben alvast bezig een kleine selectie toepasselijke kwijlnummertjes down te loaden. Kunnen we Harmen ook niet even live in de uitzending halen. Die jongen verveelt zich geloof ik nogal daar bij Pharma Bio. Volgensmij kunnen Mayke en Maureen heel goed pannenkoeken bakken. Dan ruim ik ondertussen de keuken wel even op :wink:

ok lijkt me prima. Ik heb met Harmen en Hj al afgesproken dat ze even in de uitzending komen. Ook Hielko, Wim, Rik, Els etc etc komen op de radio als het goed is

Maurice en Bertjaap???

die ook uiteraard. Zijn ernog meer GSV-ers in het buitenland momenteel?