Beekhuis

Markie schreef: Wim
weenyman schreef: Beekhuis
Hannah schreef:
Markie schreef: Wim
weenyman schreef: Beekhuis

Heet die vent 'Wim'? Hoedanook, ik ben er bij Mark..zo rond de klok van 5. Even helemaal weg, die vrijdag. Sowieso.

ellen zit in india, die kun je via skype misschien ook nog wel bereiken.. kan ze eindelijk christiaan ten huwelijk vragen ;)

Het hele feest staat natuurlijk wel in het teken van valentijn he dus bedenk alvast wie dit jaar jouw valentijn wordt en maak een mooie psalm, gezang of gedicht voor hem of haar dan kan je dat live zingen/voorlezen of laten voorlezen/zingen in de uitzending! hartstikke romantisch toch?

Wat bedoel je precies met 'laten zingen' Jessie?

Hannah schreef: Wat bedoel je precies met 'laten zingen' Jessie?

idd, is er al bekend wie van jullie die taak gaat vervullen?

Als het een Echt piratenfeest ( :bier: )gaat worden moet het vast niet moelijk zijn om iemand te vinden die iets wil zingen..

Ik zou zeggen neem Herman van Idols. I'm a dancer.... Dat geeft ook veel lol in de studio.

Haha, tegenwoordig zal het niet zoveel euri's meer kosten om die man te boeken, dus dat moet wel goed komen.

Hannah schreef: Volgensmij kunnen Mayke en Maureen heel goed pannenkoeken bakken. Dan ruim ik ondertussen de keuken wel even op :wink:

Helaas geen pannenkoeken van mij dit keer, ben er niet :wink:

Koning Drietand

gister maakte je ze nog wel zo lekker klaar. jammer hoor, je moet wel je gaven blijven gebruiken en inzetten.

pannenkoeken doe je thuis

dit is Jurrian

Bovendien hebben jurrian en ik dinsdag al pannekoeken gegeten (zeg dat dan). Misschien kent iemand een heule grote negerin die roti voor ons kan maken. Daar heb ik zin in.

Ik ken wel een jongen die morgen z'n laatste tentamen heeft en die dezelfde dinsdag heel hard schreeuwde dat hij nog eens een grote pan macaroni wilde maken....

Om 15 uur slingern we de zendert an, allemaal je boxen op volume 31 en tune in op stuntteam FM!

Iedereen is van harte welkom om met zijn koffiepad, freddy en zoutje langs te komen[/i]

Hee gooi de chatbox eens online! En is het al gezellig? Als ik mijn zak chips op heb kom ik die kant wel ff op.

Koning Drietand

die chatbox is alang online.

Wat een dag zeg, heerlijk gechilld en genoten van Stuntteam FM :D Markiemark en de rest bedankt hè

jepz, beetje jammer alleen dat dat vraccie swingfestijn wat tegenviel...