Timmer heeft net een redelijke race gereden. Ik denk eigenlijk niet dat ze het podium gaat halen. Nog drie Nederlandse rijdsters te gaan!

die canadezen gingen echt ongelooflijk hard. Mooie bronzen plak voor Wüst.

Meer dan zilver zat er ook niet in vandaag. Ze heeft het in tegenstelling tot de andere nederlandse vrouwen goed gedaan. Die vallen me weer bar tegen. Ik begin steeds chagrijniger te worden van de Spelen. Hopelijk maakt de 10 mannen alles goed...

10 km is een belachelijke afstand, i.i.g. voor de toeschouwer.

De tien is tof, langzaam oplopende schema''s mannen die helemaal kapot gaan, mannen die hun tweede adem vinden. Prachtig.

RJ schreef: mannen die helemaal kapot gaan, ... Prachtig.

Enigzins sadistisch ben je wel RJ!

toch nog mannengoud, wat een toffe races

Heel mooi voor Bob, na het debacle van Salt Lake 2002. Jammer dat Carl en Sven niet top waren en dat die vieze Amerikaan tweede wordt. Maar we hebben bij de mannen eindelijk goud!!

Ik denk dat Carl gewoon erg goed was. Normaal gesproken was Hedrick eerste geworden. Maar dat was gisteren niet voldoende om De Jong te verslaan.

Vriend Niels
Mausie schreef: Heel mooi voor Bob, na het debacle van Salt Lake 2002. Jammer dat Carl en Sven niet top waren en dat die vieze Amerikaan tweede wordt. Maar we hebben bij de mannen eindelijk goud!!

Van die vieze Amerikaan kunnen heel veel Nederlandse sporters nog wat leren. Ongelofelijk hoe hij in de laatste rondjes nog ging versnellen en zo wegreed van Carl. Deze Amerikaan weet pas echt wat topsport is en wat het is om alles te geven voor een goed resultaat. Maar wij Nederlanders vinden dan meteen iemand vervelend en arrogant. Sinds wanneer is een gezond vertrouwen in eigen kunnen en een onbegrensde ambitie verkeerd?

amen

Vanmiddag om 16.00uur de dames! ik heb er al zin in.

Vriend Niels schreef:
Mausie schreef: Heel mooi voor Bob, na het debacle van Salt Lake 2002. Jammer dat Carl en Sven niet top waren en dat die vieze Amerikaan tweede wordt. Maar we hebben bij de mannen eindelijk goud!!

Van die vieze Amerikaan kunnen heel veel Nederlandse sporters nog wat leren. Ongelofelijk hoe hij in de laatste rondjes nog ging versnellen en zo wegreed van Carl. Deze Amerikaan weet pas echt wat topsport is en wat het is om alles te geven voor een goed resultaat. Maar wij Nederlanders vinden dan meteen iemand vervelend en arrogant. Sinds wanneer is een gezond vertrouwen in eigen kunnen en een onbegrensde ambitie verkeerd?

Sinds wanneer mag je geen gezond chauvinisme meer hebben?

wat een prut die NLse dames...

Zo krijg je natuurlijk nooit een vriendinnetje Maurijn.

sterker nog, ik begin me af te vragen wat voor exotische dame ie nu dan wel heeft

al 3 jaar geheel trouw aan één en dezelfde topdame!