Olympische Spelen in Turijn: wat verschrikkelijk fijn!
Een onderwerp gestart door Octr
+0
King B
11
+0
Naef
Ze was twee keer gevallen in de finaleronde. Maar die Amerikanen waren daar wel super goed. Erben was ook goed op de 500 meter.:D
+0
Koos L
Maas is een doos. Maar Erben is de koning, ik blijf het zeggen. Hij mag zelfs flikkeren op de tweede 500, maakt niet uit, blijft een held...
Heeft wel wat trouwens, met tientallen mensen in de kantine van school schaatsen kijken.
+0
RJ
Wat is een schande dat die Nijenhuis meedoet. Ben je professional, heeft hij geen goede schaatsen. Altijd wat met die gozer. Waarom moet die vent koning Gerard van Velde thuis houden? Bah.
+0
Farmer
RJ schreef: Wat is een schande dat die Nijenhuis meedoet. Ben je professional, heeft hij geen goede schaatsen. Altijd wat met die gozer. ......
zag het net, hij rijdt een scheve schaats.
+0
Henderi
ja..dan zak je inderdaad lelijk door het ijs.....
+0
Naef
Ze moeten toch eens wat verzinnen op dat dweilen, wat een suffe boel zeg.
+0
Robbert
pizza halen, in de oven doen, kun je zo weer verder kijken...
+0
Jackhals
Jammer van de Nederlanders, maar er staat tenminste een enigszins symphatieke Amerikaan op de 1e plaats (in tegenstelling tot Tjet Hendrik).
+0
Naef
Helemaal mee eens. Het wordt hem, in tegenstelling tot Haddrick, wel gegund door zijn concurrenten.
+0
Carloz
Die wennemars, net jos verstappen :@.
+0
Octr
Beste Nederlander, Bos, elfde. Gauw vergeten dit. Nummer 1 is inderdaad een sympathieke en terechte winnaar.
+0
Robbert
Ondanks alles een fijn olympisch dagje. Ik ben er nu ook eindelijk achter welk muziekje (van welke film) de NOS onder de beelden van 'de samenvatting' heeft. Het is een nummer uit Ocean's Twelve. David Holmes met '165 million + interest'.
+0
Naef
Ik vond trouwens die Chinees wel meesterlijk over de finish gaan.
+0
pytric
hdmaster schreef: Ik vond trouwens die Chinees wel meesterlijk over de finish gaan.
Ik vond Nijenhuis beter, die probeerde volgens mij in precies een minuut te finishen
+0
Vriend Niels
Wat een ongelofelijk piemel zeg, die starter op de 500 meter dames!
+0
RC
Bizar hoe zo'n lul-hannes een sporter kan maken of breken. Afschieten die vent.
+0
Octr
Enorm balen voor Timmertje inderdaad. Die starter verkl**t heel de wedstrijd.
11
Ze was twee keer gevallen in de finaleronde. Maar die Amerikanen waren daar wel super goed. Erben was ook goed op de 500 meter.:D
Maas is een doos. Maar Erben is de koning, ik blijf het zeggen. Hij mag zelfs flikkeren op de tweede 500, maakt niet uit, blijft een held...
Heeft wel wat trouwens, met tientallen mensen in de kantine van school schaatsen kijken.
Wat is een schande dat die Nijenhuis meedoet. Ben je professional, heeft hij geen goede schaatsen. Altijd wat met die gozer. Waarom moet die vent koning Gerard van Velde thuis houden? Bah.
zag het net, hij rijdt een scheve schaats.
ja..dan zak je inderdaad lelijk door het ijs.....
Ze moeten toch eens wat verzinnen op dat dweilen, wat een suffe boel zeg.
pizza halen, in de oven doen, kun je zo weer verder kijken...
Jammer van de Nederlanders, maar er staat tenminste een enigszins symphatieke Amerikaan op de 1e plaats (in tegenstelling tot Tjet Hendrik).
Helemaal mee eens. Het wordt hem, in tegenstelling tot Haddrick, wel gegund door zijn concurrenten.
Die wennemars, net jos verstappen :@.
Beste Nederlander, Bos, elfde. Gauw vergeten dit. Nummer 1 is inderdaad een sympathieke en terechte winnaar.
Ondanks alles een fijn olympisch dagje. Ik ben er nu ook eindelijk achter welk muziekje (van welke film) de NOS onder de beelden van 'de samenvatting' heeft. Het is een nummer uit Ocean's Twelve. David Holmes met '165 million + interest'.
Ik vond trouwens die Chinees wel meesterlijk over de finish gaan.
Ik vond Nijenhuis beter, die probeerde volgens mij in precies een minuut te finishen
Wat een ongelofelijk piemel zeg, die starter op de 500 meter dames!
Bizar hoe zo'n lul-hannes een sporter kan maken of breken. Afschieten die vent.
Enorm balen voor Timmertje inderdaad. Die starter verkl**t heel de wedstrijd.
Wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmz, ik zag het al aankomen die Duitsers 5e...