ABC, bedankt voor t organiseren van dit toffe feestje! Leuk om wat andere amicae amicique real-life te treffen, nog wat gel*l aan te horen over de GSV vdor VGST'ers, die de stad Groningen zo belangrijk vinden om die elke keer te noemen na onze verenigingsnaam.

Wat dan wel weer arelaxt was, dat de ventieltjes uit mn band waren getrokken toen ik om half 7 poogde naar huis te fietsen, de dader wordt geacht zich te melden en de schade te herstellen!

Wat een briljant feestje inderdaad! Lekker veel mensen van buitenaf en een heerlijk swingfeest met voorafgaande verkleedpartij! Heerlijk! Ik heb me goed vermaakt. ABC bedankt! Henk, jij hebt toch foto's gemaakt?

ABC bedankt, het was een mooi feestje, zelfs zo mooi dat ik zo laat uit mijn bed kwam rollen, dat er van een zaterdag nauwlijks meer sprake was. Ontbijten met avondeten is weer helemaal in.

Ik heb het vandaag maar gehouden bij ontbijt tijdens het diner en lunch bij de avondsnack. Hmm moet ik dan morgenochtend met avondeten beginnen?

Hee ABC'tje nog bedankt voor het feestje!

JP. schreef: Verbazingwekkend trouwens welke en hoeveel mensen er tegenwoordig met een sigaret in de knuist staan.

Sterker nog, daar pluk ik nu de vruchten van. Het had vast een aandeel in het feit dat mijn strot nu naar de gallemiesjes is. Ik gooi er denk ik gewoon nog een klodder honing in. De dayafter vond ik trouwens nog een muiltje van een barbie in mn broekzak. Welke lelijke barbie heeft dat gedaan? Als je maar niet denkt dat ik naar je op zoek ga...
ABC bedankt trouwens. Het was een goed feestje.

Ja die barbies moeten hun muil houden... :wink:

Wel beetje jammer dat alle fietsen op een hoop waren gegooid, mn fiets is wel een beetje kapot nu..

Mijn fietslamp is krom :cry:
Hij is al die jaren dat 'ie het niet deed netjes blijven staan, nu moet 'tie er misschien toch maar af.

In ieder geval ABC, ik heb heel erg genoten!! Had niet verwacht als laatste nog eens te vertrekken, dus mijn complimenten!!!

Ja hoor Rob, jij ook bedankt voor de uitleg over Rolfs plukje, kon er bijna niet van slapen.

He bah, en ik stiekum maar hopen dat het geen gezellig feestje was! Nu heb ik wat gemist.
Maar goed het feit dat er nog geen foto's zijn geplaatst zegt wel weer wat over de mislukte dresscode. Wat wil je zonder de enige echt Barbie? :wink:

hahaha, het was zeker een gezellig-super-geslaagd-feesthuh! en nu nog de foto's..........

He Henk, we willen foto's!!

hee ABC bedankt he! Beetje laat, maar ik vond het ook een erg geslaagd feestje!

Inderdaad, prima feestje ABC!

Lekker praktisch, zo'n female-topic!

Hee Robbie, doe je nog een keer wat foto's online?

Ik ben op zoek naar de foto's. Komen deze al snel online of zijn ze dat al maar kan ik ze niet vinden?? Ik hoor gaarne van u

Een eenvoudige hbo-er

Nou hier zijn ze dan de fotos van het amicale feest:

www.members.lycos.nl/gsv06/Barbie&ken07

Wil je ze alsjeblieft nooit meer op lycos posten, hele irritante reclame..

Op zich vind ik het wel handig met zo'n overzicht, maar je moet inderdaad elke keer 4 sec wachten voor de reclame weg is. Misschien iets voor de commercie?