Kledingtip voor de jongens:

heeft iemand nog zoiets in slim-fit maat liggen. Laat het me ff weten...

Ik mis alleen het kroontje..

Hey, ga dat lekker in het Maletopic bespreken!

das zo ver scrollen :?

Mijn scriptie is pas ver scrollen als ik van de inleiding naar hoofdstuk 4 wil !

Heeft iedereen al mooie barbie-gadgets te pakken gekregen? Heb er zin in! Weet iemand of er veel amicale zusjes uit den lande komen?

- Martine H -

Ja, die komen er! Als alle vriendjes en vriendinnetjes uit GSV-land ook komen, genoeg ingredienten voor een top feestje.

Ja! Allemaal komen dus!

Koning Drietand
Bastiaan schreef:
nemo schreef: Nee dat is indd helemaal niet raar, volgens mij heeft elke broeder dat weleens gedaan. Volgens mij heb ik ook een keer het haar eraf geknipt... Jessica pas maar op!

nou ja elke broeder... Ik kom uit een gezin van jongens dus dan moet je je Action figuren jurkjes aantrekken en speldjes in doen.

Ik had anders sinds de 3e klas een barbie, gewonnen op koninginnendag in Kampen, ze was wel snel wat haar kwijt en op meerdere brandplekken, maar het was toch een barbie en heb nog nooit een actionfiguur gehad. en volgens mij had jij die ook alleen maar omdat je die gevonden had in de bosjes in zeeland.

Barbie, Ken en natuurlijk ABC bedankt!
Ik heb in elk geval genoten, had het gevoel dat ik als een van de eersten wegging, dus dat zegt wel weer genoeg over de geslaagheid van het feest... :D

Ik voelde me haast overdressed, dat zegt dan wel weer wat over hoe serieus iedereen zo'n themafeestje neemt. Ofzo. Maar het was erg leuk, bedankt ook voor het mooie zingen :D

ABC bedankt voor het prachtig mooie feestje!! Ik heb echt supergenoten, ben nu al benieuwd naar de foto's! Sooscie's bedankt voor het hectische gebeuren rondom de bar!
VGSE en 'some-vrouwen-dispuut-van-atv' bedankt voor het pimpen van de ladies-wc, het is nu een stuk sfeervoller om naar het toilet te gaan, ik ging er bijna met plezier naar toe!
Cor, vergeet je niet je halve litertje water te drinken?
De rest van de mensen ook ontzettend bedankt, het was niet mogelijk zonder jullie :wink:!!!

Zo terwijl de frituurpan zijn 2e nachtelijke avontuur gaat beleven neem ik even de tijd om hier wat te spammen eeh posten.

Ik ben dus net thuis gekomen, zo klokslag 2 voor 7. Na een half uur naar een betoog van rob te luisteren over dat ene plukje haar op mijn hoofd dat hij er toch echt af wou knippen, gingen de laatste soosgangers, Martine Rob Jannes Jessica Bastiaan en ikzelf, naar huis en kon de sooscie met de dankbare taak van de schoonmaak beginnen.

ABC bedankt voor een toffe avond, alle soocies bedankt en natuurlijk ook alle ama's in de landen bedankt! En nu maar wat kipnuggets..

Tss.. zit je te zeuren over onzin om te gaan eten, ga je zelf frituren. Mafkees.
Knip je ook zelf even dat lelijke plukje eraf? Echt zielig om dat soort dingen altijd maar door je moeder te laten doen...

ABC bedankt! Het was een heel gezellig feestje! 10 uur UB bleek een nobel streven, maar niet gehaald... 11 uur dan maar.
Goed weekend!

ABC ik heb genoten!

Zo, jongens en meisjes, wat voor dag is het inmiddels? Zo'n feestje maakt je en je weekend kapot. Maar het was leuk, met name de knopjes schuifjes en draaischijven in de achterzaal.
Verbazingwekkend trouwens welke en hoeveel mensen er tegenwoordig met een sigaret in de knuist staan.

ABC bedankt!

JP. schreef: Verbazingwekkend trouwens welke en hoeveel mensen er tegenwoordig met een sigaret in de knuist staan. ABC bedankt!

Voor beide opmerkingen: idd

ABC en iedereen bedankt! het was echt heel leuk! daar had ik deze brakke dag wel voor over.

Heel mooi feestje gister; ABC bedankt, zusjes in den lande bedankt, iedereen bedankt!! En Wyneke en Cobie bedankt voor het meefietsen; dankzij jullie was ik nog redelijk op tijd thuis en liep ik niet brak rond op mn werk. :wink: