nannega

19 januari, niet te missen ABC Zusterfeest op Soos!
Haal je ballenknijper uit de kast en zet je strakste zonnebril op, wie weet can you be my Ken!
En natuurlijk een feestje in de achterzaal; so come on Barbie! Lets go Party!
Een nu al legendarisch feest met alle zusjes uit het hele land

Waarom geen broederfeest? Dan kom er tenminste wat mensen.

Begrijp ik het nou goed en moeten alle mannen als barbie en alle vrouwen als ken gekleed?

Weet niet waar je het over hebt Jessica :)

nannega schreef: 19 januari, niet te missen ABC Zusterfeest op Soos! Haal je ballenknijper uit de kast en zet je strakste zonnebril op, wie weet can you be my Ken! En natuurlijk een feestje in de achterzaal; so come on Barbie! Lets go Party! Een nu al legendarisch feest met alle zusjes uit het hele land

Dus vrouwen moeten hun ballenknijper uit de kast halen? :roll:

nannega schreef: Weet niet waar je het over hebt Jessica :)

jaaja snel die flyer veranderen he.. :D maar jammer, het leek me juist wel grappig alle jongens in roze jurkjes.

dat is niet grappig, dat is vies.

Maar Bastiaan heeft nog wel een kostuum liggen toch? Jij was een paar jaar geleden een hele mooie 'barbie'

daar praten we niet meer over :?

Jullie moesten is weten wat ik vroeger met de barbies van mn zussen deed. Ik kom niet denk ik.

Wat dacht je van die barbie in het bubbelbad op ons feestje.

Kiffen schreef: Jullie moesten is weten wat ik vroeger met de barbies van mn zussen deed. Ik kom niet denk ik.

bah!

minkcie schreef:
Kiffen schreef: Jullie moesten is weten wat ik vroeger met de barbies van mn zussen deed. Ik kom niet denk ik.

bah!

ai minkcie, voordat je allemaal zieke gedachten hebt...Ik ropte altijd de ledematen er van af. Dat is niet 'bah'. Dat is enkel een beetje raar. Toch?
Anyways, mag je ook als Action Man? Ken is zooo 2006. :girl1: :shoot:

Dat moet dan wel een barbaars feest worden als jij komt kiffen

Bastiaan schreef:
nannega schreef: 19 januari, niet te missen ABC Zusterfeest op Soos! Haal je ballenknijper uit de kast en zet je strakste zonnebril op, wie weet can you be my Ken! En natuurlijk een feestje in de achterzaal; so come on Barbie! Lets go Party! Een nu al legendarisch feest met alle zusjes uit het hele land

Dus vrouwen moeten hun ballenknijper uit de kast halen? :roll:

Ik zou zeggen; kleed je zo 'barbie' als je je voelt.

Kiffen schreef:
minkcie schreef:
Kiffen schreef: Jullie moesten is weten wat ik vroeger met de barbies van mn zussen deed. Ik kom niet denk ik.

bah!

ai minkcie, voordat je allemaal zieke gedachten hebt...Ik ropte altijd de ledematen er van af. Dat is niet 'bah'. Dat is enkel een beetje raar. Toch?
Anyways, mag je ook als Action Man? Ken is zooo 2006. :girl1: :shoot:

Nee dat is indd helemaal niet raar, volgens mij heeft elke broeder dat weleens gedaan. Volgens mij heb ik ook een keer het haar eraf geknipt... Jessica pas maar op!

nemo schreef: Nee dat is indd helemaal niet raar, volgens mij heeft elke broeder dat weleens gedaan. Volgens mij heb ik ook een keer het haar eraf geknipt... Jessica pas maar op!

nou ja elke broeder... Ik kom uit een gezin van jongens dus dan moet je je Action figuren jurkjes aantrekken en speldjes in doen.

Ik vraag me serieus af waarom er alleen maar jongens in het female topic posten...??
Maakt mij verder niet uit hoor, maar t viel me een beetje op.

Bastiaan schreef:
nemo schreef: Nee dat is indd helemaal niet raar, volgens mij heeft elke broeder dat weleens gedaan. Volgens mij heb ik ook een keer het haar eraf geknipt... Jessica pas maar op!

nou ja elke broeder... Ik kom uit een gezin van jongens dus dan moet je je Action figuren jurkjes aantrekken en speldjes in doen.

haha bastiaan zeg jij maar niet te veel; ik kan me nog herinneren dat jij afgelopen kamp ook niet heel erg vrouwvriendelijk met die barbie van je omging (de jurk was al na 5 minuten nergens meer te bekennen..)

Laat alle tentamenstress voor wat het is en komt allen morgen naar soos voor het amicale swingfeestje!!!

hehe zie ik jou dus ook weer eens dan! :D