Fre heeft aan de ene kant het in laagjes laten knippen terwijl de andere kant onaangeraakt is gebleven.
Vrij briljant

Zo, hoe kom je erop? Ik ben benieuwd Fre, lukt het al met die foto?

Herbsgarden
Fre schreef: sorry ama berghuis typfout.

'typfout' :) Hoe is 't trouwens met je ribbenkast Freddie?

Koning Drietand

Mijn fototoestel is nog steeds kapot. en me haar is ietsje bij geknipt door mijn vriendin, zodat ze niet zo met mij over straat hoefde, maar moet nog even naar de kapper voor het echt weer een beetje in model te brengen.

mijn zij is nog helemaal kapot Jan, het voelt als hevige barendsweeën.

Fre schreef: mijn zij is nog helemaal kapot Jan, het voelt als hevige barendsween.

Wat weet jij van barensweeën?

Ben ook wel erg benieuwd naar de kinderen die jij ter wereld hebt gebracht! Kom nu maar uit de kast kids, jullie mogen er ook wezen! Dat papa Fre jullie verborgen wil houden voor de buitenwereld is een schande!

Koning Drietand

ze blijven er nog lekker even zitten tot 9 maanden naar mijn trouwen. anders krijg je van die roddels.

jij weet er even min wat van Ilja

Klopt, daar heb ik ook niets over gezegd. Ik zou niet durven.

Hey fre, als je vriendin zegt dat je op iemand van Oasis lijkt is dat toch niet zo'n ramp, het is verschrikkelijk goede muziek dat ze maken

Koning Drietand

ach ik ben er niet zo'n fan van

N.B. Steendam

Misschien komt dat vanzelf.

En als dat echt gebeurt zijn de mogelijkheden eindeloos...

Ze kunnen nog zulke goede muziek maken, als ze lelijk zijn wil je dus niet op ze lijken.

Fre schreef: ach ik ben er niet zo'n fan van

Je bent een grote barbaar op het gebied van rockmuziek fre, je steld me zeer ernstig teleur :cry:

Heeft die jongen nou al een kapper gevonden?

Nee joh, die jongen wil gewoon aandacht. Misschien een leuke activiteit voor vanavond, Fre knippen?

Koning Drietand

het is er weer niet van gekomen. misschien heb ik aan het eind van de week wel de tijd om even naar de kapper te gaan. Het is er niet beter op geworden sinds donderdag.

Had ik me toch bijna kleinkinderen... tiswat. Frederik, jong, nu noar kapper, aans kriegst tondeuse op dien kop ja.

Koning Drietand

hoezo had u bijna kleinkinderen gehad paps?

N.B. Steendam

Ik zeg: platbranden.

Koning Drietand

nou zeg dat is weer veel te drastisch.