Maar ben je er ondertussen nou al uit wat het gaat worden?

Koning Drietand

nog niet helemaal, mijn verstand neigt er naar om naar de kapper hier om de hoek ergens te gaan, maar mijn gevoel en wil neigen om het door Niek te laten doen voor een aantal stickers.
ik denk dat ik het iets korter laat knippen in leuk een modelletje, maar niet heel kort en misschien een beetje nonchalant, dat heb ik ook als tip gekregen.
Uitzoeken wanneer ik ga is ook nog lastig, heb veel te volle agenda.

Fre schreef: ik denk dat ik het iets korter laat knippen in leuk een modelletje, maar niet heel kort en misschien een beetje nonchalant, dat heb ik ook als tip gekregen.
Koning Drietand

bedankt voor de mooi illustratie

misschien is zo'n zee-egel kapsel wel wat voor jou, met die gigantische stekels dmv liters gel, je kleding hoef je dan niet meer aan te passen aangezien je toch al skater bent in dat opzicht...

Geen dank. Overigens ben ik zonet ook naar de kapper geweest en heb daar gewoon mijn haar af laten knippen. Mijn tip, voor jou.

Koning Drietand

dat is ook weer zo drastisch. ik moet er natuurlijk geen spijt van kunnen krijgen.

Harmen spikes zijn wel even leuk, maar om die elke morgen in te doen is een rot klus. heb ik dus niet echt zin in.

Koning Drietand

Marieke ik verafschuw je voor altijd. zo even flinke plukken weg knippen terwijl je zegt dat je het kunt.

Kan je even een foto plaatsen van hoe het er nu uitziet?

Hahahahahaha!!!

je had het kunnen weten, bovendien is dit echt nog wel te verhelpen met een goede kapper en een beetje tijd..
ik wil trouwens ontoerekeningsvatbaar verklaard worden, die paarse meter is je reinste dronkenvoering

en: sorry

Ik ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat. Astoria, je hebt er in ieder geval voor gezorgd dat ie nu snel wat aan zijn kapsel moet gaan doen anders loopt hij nog voor gekker dan eerst ;)

Haha, gewoon milimeteren. Zoals Sylvana Simons al zei: Het is zo makkelijk!

dat was ook een beetje mijn idee.. en nu is het ws nog minder erg dan als het op winterkamp was gebeurd, dus eigelijk heeft Fre mazzel

Koning Drietand

mijn fotottoestel is kapot verdikkie. maar ik sta wel vereeuwigd op iets van 10 mobieltjes.
eerste opmerking van mijn vriendin erover. Oh vet cool je lijkt wel op iemand uit Oasis. en ze vond het een vet toffe actie van am. Berghuis.

:) ik had niks anders verwacht...

ik ben trouwens ama. en niet am.

Koning Drietand

Als Frederiks vriendin wil ik daar even aan toevoegen dat ie net uit bed kwam.

Fre zet je telefoon of msn ns aan. Je andere broertje heeft fotocamera en radiosnoer nodig... moet je m ff bellen.

Koning Drietand

ik heb alles al hoor Bas

sorry ama berghuis typfout.