Koning Drietand

Dag lieve vereniging genootjes,

zoals iedereen al een paar maanden heeft kunnen aanschouwen word mijn haar veel te lang en rijkt het al over mijn ogen heen. dit heeft wel weer als voordeel dat het niet meer in mijn ogen prikt. maar toch word het tijd om er wat aan te doen, ondanks dat Jeroen vind dat ik het moet laten groeien zodat we samen kunnen headbangen. daarom wil ik vragen of iemand een goedkope goede kapper weet in groningen, of iemand die zelf denkt en het ook echt goed kan knippen, uiteraard tegen een redelijke beloning. Ook zouden tips handig zijn, want ik heb zelf nog niet echt een idee hoe ik het wil. ik denk wel een beetje lang en nonchalant, maar dat is nog wel aardig breed.

kortom wie helpt mij verder met mijn zoektocht naar het voor mij mooiste haarmodel?

Ik weet niet of ie goedkoop is maar wel goed: kapsoones in de Folkingestraat.

1 woord: matje...

Herbsgarden

Honderd meter van je huis, naast de Baptistenkerk, zit een niet al te dure kapper. Millimeteren is trouwens aan te raden: je bespaart tijd, geld en gel.

Koning Drietand

is die ook goed?

Herbsgarden

Moet je Tons haar even checken.

Dat is vragen om makkelijke grappen natuurlijk :)

Martine Huisman kan ook heel goed haren knippen. Ze heeft dit weekend op kamp nog iemand onder handen genomen.

Hanekam, ook goed te doen. Moet je Zielman even vragen, had een fraai exemplaar paar jaar terug.

N.B. Steendam

Fre, ik wil je best knippen. Als ik er geld voor krijg is dat helemaal mooi, maar ik doe het ook wel gratis. Je moet mij maar op mijn woord geloven dat ik netjes knip.

ps. bij elke knipbeurt krijg je 5 stickers(!)

kapsones is wel goed ja, en kost 15.50 voor mannen volgens mij....en niet te kort knippen hoor!

Het lijkt mij een leuke paarsactiviteit Fre

Als ik jou was zou ik mn haar heel lang laten groeien, dan kan je achter zo'n mooi gevlechte staart dr in maken. Beeldig zou dat staan!

Neem het aanbod van kwibus maar aan, anders kom je nooit aan je stickers! ;) :D

Ga je de uitkomst van de poll ook daadwerkelijk uitvoeren?

Koning Drietand
CoCo schreef: Neem het aanbod van kwibus maar aan, anders kom je nooit aan je stickers! ;) :D

Daar zit wel wat in, ik zal vanavond wel even overleggen met hem.

@Ilja: ik weet niet of ik mij helemaal ga vastleggen aan de poll. Ik heb zo'n idee dat dat mijn haar niet echt veel zal verbeteren. maar misschien als ik dronken genoeg ben....

dronken van alle cola in je maag?

Koning Drietand

hoezo???? maak ik nu al weer een dronken indruk?

Nee... je zegt net dat als je misschien dronken genoeg bent, dat je je dan misschien gaat vastleggen aan de poll... dus ik vroeg me af, waarvan jij dan dronken zou worden...

N.B. Steendam

Ik mis in de poll:

Naar de grillen van Niek, omdat ik daar mooie stickers voor krijg.

Koning Drietand

je hebt gelijk renske, ik was mijn eigen bericht al weer vergeten wat ik allemaal had gezegd sorry. ik denk dat ik dit weekend wel dronken en misselijk word van de alcohol dampen die op het paars winterkamp hangen. Zware taak hoor de Paarse BOB zijn.

@ niek: kan natuurlijk niet constant de poll gaan aanpassen. kon ook niet van te voren weten dat jij zo gul met stickers zou zijn. ik had dat gewoon niet zo ingeschat.