Gaan er nog meer mensen vanavond vanuit Vinkhuizen naar de opening?

Ja, ik.

Oh, maar met jou wil ik eigenlijk niet meefietsen.
Het was een leuke opening. Lekker kort officieel gedeelte, en een leuke bar+lounge.

ooh vandaar dat ik niks officieels heb meegemaakt, maar ik vond het onofficiele heel gezellig. Het pand ziet er echt goed uit aan de binnenkant. En achter zo'n bar zou ik inderdaad wel eens willen staan.

Vriend Niels

Ik kan niet wachten totdat Lucas en Gea komen en ik hun nieuwe gesigneerde single kan kopen!

Nylez schreef: Ik kan niet wachten totdat Lucas en Gea komen en ik hun nieuwe gesigneerde single kan kopen!

je hoeft de single niet eens te kopen, pakken karnemelk signeren ze net zo goed

Heey mensen van de happietaria. Het ziet er perfect uit. Het is zelfs een genot om er aan het werk te zijn, mijn complimenten. En succes met alle organisatorische details nu. Het gaat geweldig.

En mensen als je savonds nog effe een biertje wilt doen met het personeel, GSV ATV Ichthus enz. dan moet je cker nog eens langs fietsen bij die rete thoffe bar aan de Donderslaan. Echt rete gezellige stek... ik geloof dat het om een uur of 22:30 rete gezellig is aan de bar. Dan zijn net alle restaurantgasten weg en is het vooral barhangen/loungen/chillen!!! 8)

Nicolien: hey, is er iemand die wil werken morgen, ik kan helaas niet en ik heb wel opgegeven te willen werken, duzz ik zoek een vervanger.

Het gaat hier om de eerse Shift op woensdag 1 december

Heb het hier neergezet ipv een nieuw topic over werken bij de happie, ik pas ook ff de topictitel aan

Ander topic schreef:

Hoi GSV-ers, Zoals iedereen weet is Happietaria nu geopend en vooral de lounge is ontzettend gezellig! Voor iedereen die van Koehandel, Bonanza, Schaak, Risk, Klaverjassen, Mens-erger-je-niet, Kolonisten of welk spel dan ook, houdt (en er nog niet zat van is na kamp ): Elke woensdagavond vanaf 20:00 is er spelletjesavond in Happietaria! Dus kom allemaal en neem al je spellen mee! Tot morgenavond!

He Skippy, en dit dan? :wink:

Idd ,.. scherp Sabine :)

Bij deze ook de info die Hadewig ons wil meedelen over een spelletjes avond:

Hoi GSV-ers, Zoals iedereen weet is Happietaria nu geopend en vooral de lounge is ontzettend gezellig! Voor iedereen die van Koehandel, Bonanza, Schaak, Risk, Klaverjassen, Mens-erger-je-niet, Kolonisten of welk spel dan ook, houdt (en er nog niet zat van is na kamp ): Elke woensdagavond vanaf 20:00 is er spelletjesavond in Happietaria! Dus kom allemaal en neem al je spellen mee! Tot morgenavond!

nogmaals ;)

Haha, ik zat er al op te wachten :wink:

oke ik heb intussen al iemand gevonden die voor mij kan werken :lol:

Owowow, waar blijven die foto's van de opening?? (Die senaatslinten stonden best tof bij Luuc&Gee..... ) :lol: !

Enne, fietsen er vanavond nog mensen vanuit vinkhuizen naar happie voor n koehandeltje of wat?!

Ja ik :D Maar wil graag Bonanza doen, dus iemand die Bonanza heeft?

Alladin schreef: Owowow, waar blijven die foto's van de opening?? (Die senaatslinten stonden best tof bij Luuc&Gee..... ) :lol: ! Enne, fietsen er vanavond nog mensen vanuit vinkhuizen naar happie voor n koehandeltje of wat?!

wel terug. met koei en al.

Misschien. Dat zou dan een uur of 8 worden denk ik.

Alladin schreef: Owowow, waar blijven die foto's van de opening?? (Die senaatslinten stonden best tof bij Luuc&Gee..... ) :lol: ! ....

De Senaat is ook de beroerdste niet. Even op de foto met Luc en Gé voor het goeie doel :lol:

hahahahahaha . Gerard jongen, je lijkt ook nog gewoon op Lucas!!!

De Senaat is ook de beroerdste niet. Even op de foto met Luc en Gé voor het goeie doel

Wat nou voor t goeie doel! pffff.... deze foto was puur eigen belang natuurlijk, dat snapt iedereen..of zou deze foto toch nog geld op gaan leveren denk je :lol: ?!

Alladin schreef:
De Senaat is ook de beroerdste niet. Even op de foto met Luc en Gé voor het goeie doel

Wat nou voor t goeie doel! pffff.... deze foto was puur eigen belang natuurlijk, dat snapt iedereen..of zou deze foto toch nog geld op gaan leveren denk je :lol: ?!

Over geld gesproken:

Onderschept

Aan: Alinda Zuidhof, voorzitter Happietarie Groningen
Betreft: cultuurshock

Geachte mevrouw Zuidhof,

Wij kunnen er als huisvester van uitwisselingsstudenten mee leven dat u de komende weken een restaurant runt in het hotel dat wij gebruiken voor de opvang van het buitenlands toptalent dat de universiteit voort moet stuwen in de vaart der academische hitparades. Natuurlijk vreesden de studenten lawaai en parkeeroverlast, maar nadat wij uitgelegd hadden dat hun huis uitverkoren was voor een eerste nieuwe mensa, overheerste trots.
Maar er zijn, ook in het verenigde Europa, grenzen. En die heeft u al op de eerste avond weten te overschrijden door Lucas en Gea uit te nodigen voor de opening. Negen studenten hebben we elders onder moeten brengen na het laten horen van werk van het aanstaande bezoek. Maar goed dus dat ze niet daadwerkelijk gezongen hebben. En dan die roze (sic) cabriolet waarin dit duo provocerend entree maakte! Terwijl onze mensen al sinds september handschoenen en mutsen dragen.
Nu wil het geval dat een organisatie met dezelfde naam de opbrengst van uw restaurant verdubbelt. Het lijkt ons niet meer dan normaal dat u dit geld stort op onze rekening, voor psychologische opvang en de huur van negen stacaravans op Camping Stadspark.

Met boze en verdrietige groet,

Stefanie Stuip-Hulshof
Beheerder Gastenverblijven SSHBG

(bron: UK, 2 december)