Diehard schreef: Ontopic:
Alladin schreef: Trouwens: vergeten jullie de studentendienst niet zondag? Half 5 in Oost! (Zie gsvagenda en posters op soos!) Onze bewustwordingscie heeft veel inspraak mogen hebben in de dienst (thnx to Huttinga!), dus wordt hoop ik heel gaaf!

Whahahaha

Ok, dan even echt on-topic: ik wil ook wel helpen klussen; maar niet deze week en niet (begin) volgende week. Daarna opzich wel...

oopz, niet goed gelezen haha het is dus wel ontopic;)

(offtopic: ja is niet zo slim van je :lol: ! ps je kunt in t vervolg ook je posts gewoon wijzigen..)

Vanavond en morgen gaat er weer stevig geklust worden in het pand! Op dit moment zijn er al mensen bezig en morgen gaan we om een uurtje of 10 beginnen. Kom achter die computer weg en ga nu of morgen gezellig met een hele club de handen uit de mouwen steken! Het adres is Donderslaan 156 (tegenover het Gasunie gebouw aan het Vrijheidsplein). Als je nu nog niet weet waar het is, bel dan even met Alinda (0616454343) of Hans (0610498753).

reminder: VANMIDDAG HAPPIETARIAKERKDIENST IN OOST!

Deze week zijn we weer druk bezig geweest met klussen. Vooral de keuken ondergaat een ware metamorfose. Alle klussers die al bezig zijn geweest: goed bezig en bedankt voor het meehelpen!
Morgen, vrijdag en zaterdag hebben we weer klussers nodig: vanaf een uurtje of 9 (vrijdag misschien ietsje later ;)) kun je weer je overtollige energie kwijt aan de Donderslaan 156.

en tot hoe laat dan? want ik kan morgen bijv. alleen 's avonds...

He mensen! Even de laatste stand van zaken over Happietaria:

Tot in de late uurtjes is de afgelopen dagen geklust. Met als resultaat: Het lege pand is niet meer, een heus restaurant is verrezen!

Super om te merken dat veel mensen mee willen helpen, het was anders niet gelukt! Maar ja.. we zijn er nog niet. Op dit moment worden alle apparaten in de keuken geinstalleerd (alles was afgesloten, dus is nog n behoorlijke klus), verlichting moet nog worden verbeterd, de bar wordt in elkaar gebouwd, alle tafels en stoelen zijn geplaatst, blablabla, nog heleboel schoonmaken en de finishing touch en dan is het klaar! Maar ja.. zover is t nu nog niet..

Vandaag (vanaf 9u vanochtend tot vanavond laat) en morgenvroeg moet er dan ook nog keihard gewerkt worden om alles op tijd af te krijgen (morgen proefdraaien en donderdag is de opening al).
En ja.. ook hier hebben we weer heel veel mensen voor nodig, anders gaan we t niet redden. En nee, t is niet ver van de stad:

  • v.a. stad: paterswoldseweg af fietsen, na autocentury (na t viaduct) rechts, hele tijd rechtdoor, wegover en je bent dr al. Enne.. weet je t echt niet: er is een fietstocht uitgezet vanaf de stad, volg je die toch gewoon :lol: ?!
    -Vanaf Vinkhuizen (kwartiertje): langs columbakerk, hele tijd rechtdoor, weg over, door stadspark (langs snelweg ga je dan dus) en dan ben je er.
    En anders: 06-16454343!

(Enne, volgens mij is t wind mee..!)

Ik hoop jullie te zien, vanochtend, vanmiddag, vanavond, of donderdag tijdens de opening (20u)!

grts Alinda

ps. nog een laatste oproep: zie jij kans om vanavond een grote pan met eten te bezorgen aan de Donderslaan, bel dan ook even!!
ps2: allerlaatste oproep: heb je nog kussens die we mogen gebruiken of tijdschriften voor in de Loungeruimte, neem ze mee alsjeblieft! We kunnen ze goed gebruiken

Grts Alinda

Alladin schreef: columbakerk

Die houden we erin :D.

t is stiiiiiiiiil aan de overkant..... :cry:

ik wil even een heeeeel groot compliment geven aan de PR want ik kom werkelijk overal happietariaposters en -stukjes tegen! vanmiddag in paddepoel weer een poster gespot (of gebeurd dit elk jaar zo goed en zie ik het nu allemaal pas? :roll: )

Vriend Niels

Vorig jaar was het minstens net zo goed, sterker nog ik kan me herinneren dat vorig jaar een beroemde weerman van SBS6 langskwam...

O die ene, hoe heettie ook...

Nee, dan DIT jaar!!!

LUCAS EN GEA!!!! Je weet wel, die van: Rood, rood rood rood zijn de roooooooooooozen :lol:

Dus: Komt allen aanstaande donderdag!!!

Omdat ik een tentamen heb kan ik niet werken bij happietaria op 6 december van 15:00 tot 19:30 wie wil er dan voor mij werken??

En ik kan eigenlijk ook niet op maandag 29 december van 19:00 tot 23:00 dus als iemand dan kan... Bel me dan ff of zet het hier neer

Vriend Niels
Hadewig schreef: O die ene, hoe heettie ook... Nee, dan DIT jaar!!! LUCAS EN GEA!!!! Je weet wel, die van: Rood, rood rood rood zijn de roooooooooooozen :lol: Dus: Komt allen aanstaande donderdag!!!

Wat gaan ze allemaal zingen?? :D

volgens mij gaan ze niet zingen want dat werd te duur...

Hadewig schreef: O die ene, hoe heettie ook... Nee, dan DIT jaar!!! LUCAS EN GEA!!!! Je weet wel, die van: Rood, rood rood rood zijn de roooooooooooozen :lol: Dus: Komt allen aanstaande donderdag!!!

rood leeft :!:

Nylez schreef: Wat gaan ze allemaal zingen?? :D

Nee, ze gaan niet zingen. Maar er komen wel een paar andere VIP's zingen.... :D

The Sparks?

Hadewig schreef: [..] Maar er komen wel een paar andere VIP's

komt paulus pietsma ook?? :mmhhgay: :roll:

Jessica schreef: [..] komt paulus pietsma ook?? :mmhhgay: :roll:

Gaat ie zingen??