Hans P

Opgaveformulier voor het werken in Happietaria kwijt? Maak je geen zorgen, want het opgeven voor Happietaria is nog nooit zó makkelijk geweest! Surf direct naar de Happietaria-site () en geef je op om te komen werken in de keuken, bediening of achter de bar. Het enige wat je hoeft in te vullen is je naam, je e-mailadres, telefoonnummer en de tijden dat je wilt werken. Zo help ook jij mee om Happietaria dit jaar weer een succes te laten worden!

Ook hebben we veel klussers nodig. Dus als je handig bent in het gebruiken van hamer en beitel, weet je de stofzuiger en dweil goed te hanteren en draai je je hand niet om voor een verhuizing, neem dan contact op met Arno Vink: 06-22507808 of pand@happietariagroningen.nl

Wil je een heerlijke maaltijd bij Happietaria komen nuttigen, dan kun je vanaf vandaag reserveren: door te bellen naar de Reserfoon: 0625344483 of online via de Happietaria-site: ().

Verhuizers nodig....?! Hunk??? Jawel!!!

Happietaria 2004 heeft een PAND!!!!!!!!!!!!!!

Waar? Het Martinihotel!! Super tof, ruim opgezet, sfeervol... wat wil je nog meer?!

Het pand bevindt zich aan de Donderslaan, nummer 156 (vlakbij martiniplaza/gasunie). Een beetje verder fietsen dan vorig jaar. Dat wel, laten we eerlijk wezen, maar laten we elkaar ook geen mietje noemen.. en we krijgen er ook vééél meer voor terug!

Er moet alleen nog heeeeeeel veel aan het pand gebeuren. We hebben veel leuke, gezellige, stoere klussers (m/v) nodig om te helpen om de boel op te knappen. Onze praeses is de eerste geweest die heeft toegezegd zijn armen uit zn mouwen te willen steken, dus...: wie volgt..?!

Kom op Plaggenmarsch, ik weet dat je online bent!! Doe het voor mn huisgenootje....

Roberto vast ook wel. Hij voldoet aan het profiel en hij is Mister GSV geweest....

Ik wil ook nog wel helpen... mits het in mijn planning ligt.... ik hoor het wel

ik meld me ook wel aan..... :)

ik wil ook wel helpen, heb komende week toch niks beters te doen...

genoeg te doen, niks beters. ik meld me ook aan. klus- en verhuiskoning de eerste.

Gefeliciteerd met het pand!! Tof. Mmm, klussen? ik weet niet of dat 1 van mijn sterkste kanten is.. Ik stel me dan maar beschikbaar als adviseur :lol:
Ik ben wel erg benieuwd. Mag ik ook gewoon even komen kijken?

Gefeliciteerd met het pand!!!

Laat maar weten wanneer je iemand als mij kunt gebruiken. Voor Happietaria moet altijd tijd vrij te maken zijn.

Vriend Niels

Leuk hoor dat pand, willen jullie het nummer van Piet Paulusma ook hebben??

Verder hoorde ik dat je gratis het diploma sociale hygiene kunt halen voor Happietaria, hoe zit dat precies?

Nylez schreef: Verder hoorde ik dat je gratis het diploma sociale hygiene kunt halen voor Happietaria, hoe zit dat precies?

Het diploma Sociale Hygiëne is niet aan de orde, is overigens ook rete duur: € 100,-. Waarschijnlijk bedoel je het IVA certificaat. In voorgaande jaren kon er een cursus gevolgd worden voor mensen die bardienst wilden draaien in de Happietaria. Afgaande op het aantal mensen op de verenigingen die een IVA certificaat hebben én die bardiensten willen draaien, lijkt het voorlopig niet nodig om daar een extra IVA cursus voor te geven.

Vriend Niels
Diehard schreef: [..] Het diploma Sociale Hygiëne is niet aan de orde, is overigens ook rete duur: € 100,-. Waarschijnlijk bedoel je het IVA certificaat. In voorgaande jaren kon er een cursus gevolgd worden voor mensen die bardienst wilden draaien in de Happietaria. Afgaande op het aantal mensen op de verenigingen die een IVA certificaat hebben én die bardiensten willen draaien, lijkt het voorlopig niet nodig om daar een extra IVA cursus voor te geven.

Wat staat er dan voor verkeerde informatie op de site van Happietaria Groningen. Bij de sponsors staat het SVH die gratis de cursus en het diploma Sociale Hygiene zullen aanbieden.
Of laat je de SVH jullie sponsoren en maak je geen gebruik van de diensten van deze instelling?? :D

Overigens is het toch ook verplicht dat er mensen met Sociale Hygiene op zak rondlopen bij een horeca onderneming...

Als ik die aanmeldingen eens bekijk dan lijkt het onderstaande mij niet eens zo gek:

Happietaria wordt mede mogelijk gemaakt door Webcie

Bij mijn weten is het op dit moment verplicht dat er voldoende (ik dacht zelfs dat er maar 1 in de hele organisatie hoefde te zijn) mensen zijn met SVH. Bovendien heeft de drank en horeca wet aardig wat regeltjes mbt het schenken van alcohol (opstellen bestuursdocument over hoe je hiermee omgaat, regeltjes aanplakken in het pand etc.), maar er hoeven niet meer heel veel SVH-ers aanwezig te zijn (zoals vóór volgens mij 2001 wel het geval was).

Toch meld ik mij bij dezen aan voor het behalen van dat diploma Sociale Hygiëne. En dan wil ik ook wel meewerken en achter de bar staan en verhuizen en zo.
Koos voor Sociale Hygiëne!

Koosiale Hygiëne! Haha!

En ik wil ook wel klussen.

he
we kregen twee svh examens gesponsord, en die hebben dineke en Ik gedaan. Dus sorry luitjes geen svh voor jullie. Die dingen zijn trouwens hardstikke duur, 173 euro!
goed dat jullie allemaal willen komen klussen! echt super.

joanne schreef: he we kregen twee svh examens gesponsord, en die hebben dineke en Ik gedaan. Dus sorry luitjes geen svh voor jullie. Die dingen zijn trouwens hardstikke duur, 173 euro! goed dat jullie allemaal willen komen klussen! echt super.

Je bent me net voor om de verwarring weg te nemen :). Nog even voor de duidelijkheid: om bardiensten te kunnen draaien heb je alleen een IVA certificaat nodig. Alle sooscieleden van GSV en ATV hebben die. Voor een horecaonderneming moeten er (volgens mij) minstens 2 personen in de organisatie een diploma SVH hebben.

Ontopic: de hier aangemelde klussers kunnen binnenkort een telefoontje van de pandcommissie verwachten.

Voor de doe-het-zelver: www.svh.nl.
Ps: ik ga vanmiddag een kijkje nemen in het pand.. spannend!!! Ps2: we hebben geheime kelders ontdekt... veels te tof!!! ps3: die HMTers zijn ook veels te actief op dit topic........ :lol:

Trouwens: vergeten jullie de studentendienst niet zondag? Half 5 in Oost!

(Zie gsvagenda en posters op soos!)

Onze bewustwordingscie heeft veel inspraak mogen hebben in de dienst (thnx to Huttinga!), dus wordt hoop ik heel gaaf!