0900 uur is NIKS! respect voor mij, ik heb al gewerkt vanaf 06:45...
sooscie en prescie bedankt, wat is het heerlijk om nu olim-prescie te zijn :)
weltrusten

hoppa, ook al weer klaar met werken. Maar nou ben ik ineens weer veels te wakker :shock: !
anyway, leuk feestje!
en marchien, wat moest jij nog weer trug op soos..?

Sooscie en Prescie bedankt! Het was een leuke soosavond!!

minkcie schreef: 0900 uur is NIKS! respect voor mij, ik heb al gewerkt vanaf 06:45... sooscie en prescie bedankt, wat is het heerlijk om nu olim-prescie te zijn :) weltrusten

OK, respect!

Sooscie en Prescie bedankt he! kheb het prima naar mn zin gehad

Zo dat was een leuk feestje zeg.... Ik begin net een beetje op gang te komen! Dat stond niet in de planning. Ik zou eigenlijk gaan studeren.

Ook al was ik er niet al te lang, ik heb me zeer prima vermaakt!

Sooscie, Prescie en Basic bedankt!

Was gezellig! sooscie,prescie,DJ Kuijsten bedankt he! en de rest ook.
Oja en Roberto bedankt voor de lift!

Mensen het was echt supergezellig.
Beetje bijgeklets met oud-klasgenoten en de Prescie lastig zitten vallen met moeilijke vragen, of niet Hans? :P Maar ik word wel lid hoor! Zeker na je uitgebreide promotie-verhaal(tje). Of was het nou toch doordat ik dat van te voren al besloten had?

Hannah, was zeer gezellig de hele dag. Lekker geleerd in de UB en het eten was ook lekker hoor. Nog bedankt voor het eten en slapen!

Trouwens Henk nog bedankt dat je me weer wakker hebt gemaakt, die deur hoor je inderdaad heel goed. Ik was echt bijna aan het slapen! Hannah sliep al, was niet eerlijk! :wink:

Kijk nu, foto's.

Oh en Sooscie, bedankt hè.

Was dat een aanzoek???

Hee het was echt weer supergezellig. Alle potentials zijn weer gewerfd of geworven ofzo.
En weetje, ik geloof dat Jaap Boersema ook lid gaat worden. Hij praat nog een beetje als een boer, maar als ie volgend jaar niet meer bij zn ouders woont, gaat dat vast wel over. Hij kent al wel mensen in de stad enzo...

*Christianne*

Toffe foto's hoor! Zijn er niet meer gemaakt....?

*Christianne* schreef: Zijn er niet meer gemaakt....?
Volgens mij heeft Henk er ook een heel aantal gemaakt. (dan wel laten maken)

ik wil niet eens weten waar dat plantje allemaal geweest is.

trouwens: sooscie, prescie etc bedankt!

we gaan nu naar soos, oranjemars!!

oja, eerst ff hier iedereen wakker maken toch?