minkcie schreef: 'ik wil een blondine' wil ik horen!! misschien krijg ik em dan zo eindelijk uit mn hoofd...

hahaha,sorry....

ik wilde gewoon alleen die limousinie

Ik ken nog wel wat leuke potentiële gsv'ers. Ik zal ff proberen die mee te slepen. Heb nu al zin in het swingfeestje... Watskebeurt/Watspassiert moet natuurlijk nog wel ff langs komen op 16 juni!!!!!!

Ik heb net vernomen dat heel vwo 6 vh gomarus dan op kamp is en dus komt er niemand vh gomarus. En de reeds studerende mensen krijgen ook het mailtje dat gericht is op de middelbare scholieren?

mmn vorige keer was het toch in de toetsweek, wel lekker gepland zo :?

zmith schreef: Ik heb net vernomen dat heel vwo 6 vh gomarus dan op kamp is en dus komt er niemand vh gomarus.
Speciaal daarvoor hebben we de open soos ook verplaatst naar 16 juni, dan zijn ze wel terug.
zmith schreef: En de reeds studerende mensen krijgen ook het mailtje dat gericht is op de middelbare scholieren?
Dat is een foutje, sorry Wouter.

Ik heb niets gezegd...

Robbert schreef: Dat is een foutje, sorry Wouter.
uhm? voor wat? of niet ik?
zmith schreef: En de reeds studerende mensen krijgen ook het mailtje dat gericht is op de middelbare scholieren?

Ja idd!! Heb ik namelijk ook gekregen! :wink:

Maar goed, ik kom denk ik wel.

*Christianne*

jullie moeten trouwens niet vergeten jullie bloemetjesjurken ed aan te trekken, de gsv zet niet voor niets de bloemetjes buiten..

Lijkt me niet... want de bloemetjes worden buiten gezet, ik zou maar uitkijken als ik jou was... ;)

Ik heb gehoord dat zwolle de uitslag krijgt, dat zal dan ook wel zo zijn in Groningen en Afoort of niet>?

komt er dan uberhaupt iemand?

Ja dat heb ik nu ook gehoord. Is wel rete irritant, voor 23 mei kwam niet uit omdat de examens er aan kwamen, die waren 3 juni afgelopen, maar 4 juni waren er bijna geen GSV'ers vanwege de liftcompetitie, 9 juni is heel V6 van het Gomarus op kamp... dan moeten we maar de komende soozen tot de zomer Open soos houden ofsow... :? :? :?

Ach wat is examenuitslag nou nog meer dan een goede reden om uit je dak te gaan op soos? Dat is echt zo'n avond waarop je oma op visite komt, om tien uur weer vertrekt en jij meteen met je vrienden de stad in gaat. Juist handig lijkt me.

tuurlijk niet. als je de examenuitslag krijgt ga je zodra die oma weg is zuipen met al je vriendjes van et vwo.

krakrak schreef: tuurlijk niet. als je de examenuitslag krijgt ga je zodra die oma weg is zuipen met al je vriendjes van et vwo.

... inderdaad, maar dan met zn allen óp soos! :wink:

Let op: voor de Open soos is er nog een en iedereen is welkom.
aanvang: 21:00 uur

Dat van die open soosen is wel een goed idee: lijkt me handig om alle mailadressen die jullie hebben te sturen dat ze alle komende soosavonden welkom zijn ofzo

Volgens mij krijgt Gomarus vrijdag de uitslag, die kunnen dus allemaal komen donderdag.

Ja, het is toch heerlijk om ergens rond twee uur wakker te worden. Je vraagt aan je moeder: 'heeft er nog iemand gebeld?' Geëmotioneerd: 'nee...' Vervolgens mag je met je brakke kop en boeken naar school fietsen...

Ik weet zelf niet hoe het is (ik werd wel gebeld...)

Ik heb trouwens een verzoeknummer, welke ik zelf wel even mee zal nemen.

RUOK van 2 Unlimited! :P