als we dan toch aan t 2 unlimitiden zijn wil ik ook wel jump for joy...

en schalk (of iemand anders), denk om moby he: why does my heart feel so bad in de remix door ons aller ferry...

Ferry van mingelen neem ik aan? Van den haag vandaag?

Nee dat is Ferry Mangelen.

aan de ene kant; ja die. aan de andere zijde van het spectrum wil men toch liever spreken van ferry die luistert naar de achternaam Corsten. men acht deze persoon toch beter in staat om de menigte in vervoering te brengen en is daarom de aangewezen man om dit morgennacht wederom te bewerkstelligen

Rolf Muntz in ander topic schreef: Open soos is prima idee, was vast gekomen ware het niet dat de NS weer een rede heeft om op z'n luie achterste te gaan liggen en ik daarom een dag eerder richting het huis van mijn ouders keer. dit is geheel on-topic groet ik u

Als dat de Open soos op zijn gat legt...dan klaag ik de NS/ Pro-rail aan.

Gomarusmensen zullen er niet zo'n last van hebben, maar Greijdanus zal vast matig vertegenwoordigd zijn. Proreel-immoreel-tuig!

^bump, das dus vanavond

Bakkie Krasse
Robbert schreef: ^bump, das dus vanavond

oh, vananvond!

Bakkie schreef:
Robbert schreef: ^bump, das dus vanavond

oh, vananvond!


ja idd vanavond!

En het wordt onwijs rete-kicken!

Of zijn die woorden niet meer hip.

Jean schreef: En het wordt onwijs rete-kicken! Of zijn die woorden niet meer hip.

Nee die woorden zijn niet meer hip.

met bReEzaH-vertaler kom je erachter dat het ongeveer zo:

en hEt worDt gaNgStAh Rete-kickEn!

moet zijn. BREezAhtaal iS ThE sHIT

ðµ$ K0M 4LL3m44L N44r ð3 0p3N $00$, W4Nt h3T W0RðT G4Ng$T4h G44f, V4n4V0Nð!

breezer talk is irritant

Robbert, soms denk ik wel eens dat er hazelnootpasta in je hoofd zit (vrij naar: Knabbel, DD 19 - 2005).

Desalniettemin hoorde ik laatst een jongedame (14 of 15 zal ze zijn geweest) zeggen:

-->> Weet je hoe nasty <<--

Kan ik dus zeggen dat soos vanavond G4Ng$T4H n4$TY wordt?

nasty bitch schreef: Kan ik dus zeggen dat soos vanavond G4Ng$T4H n4$TY wordt?

zekers, maar das dus NU !!! dan ga ik maar daar heen

In gepaste kledij, hoop ik ;)? Sorry, ik was uit de bloemetjesjurk gescheurd. En al vertrokken toen jij kwam.

Robbert schreef: Als dat de Open soos op zijn gat legt...dan klaag ik de NS/ Pro-rail aan.

Misschien dat daar ergens gederfde inkomsten zijn te declareren...?

Burp. Morgen 12-13uur UB. Lelijk dat ik nog op internet ga, maar dat geheel terzijde, ja toch?

haha melij met Broeksma en zijn gesprek om 11:00, ik hoef ten minste pas om 11:30

Kennen jullie de engelse woordjes goed? :twisted:

Kiffen, ik zit er om 9 uur! Om 12 uur pauze? :wink:

Leuk zeg, sooscie het was weer geweldig. Nu eerst wat shoarma en stokbrood.

sooscies en dj's bedankt......

@Marchien: succes met werken morgen om 9:00 uur, je hebt nog iets minder dan 3 uur te slapen!!! :shock: