hee ik heb zondag ff inspiratie opgedaan, en ik bedacht dat het tehuis misschien iets zou kunnen zijn... is dat al onderzocht? ze hebben daar volgens mij in ieder geval twee zalen die groot genoeg zijn. zit in een straatje dat op de vismarkt uitloopt. heet het daar niet de lutke nieuwstraat?

Tijdens de inventarisatieperiode ben ik al eens binnengelopen bij Het Tehuis, maar dit is geen optie. Als ik het goed onthouden heb was dit vanwege het feit dat zij 's avonds de zaal niet verhuren.

Bovendien wordt dit gebouw binnenkort gesloopt!

excuseert mij. dan weet ik het ook niet en kijk ik wel gewoon uit naar huize de beurs...

Boehhh!

hoezo, is toch een prima locatie? of mag het in het maagdenhuis? ik lees net dat daar een zolder vrij is... :lol:

Boehhh!

Zijn jullie deze hele lijst bij langs gegaan? (27 vermeldingen)
Misschien is er nog 1 gemist. ;)

http://www.detelefoongids.nl/roze/scrip ... 0&zipcode=

Pieter (en alle anderen),
in principe zijn we echt alle locaties in Groningen (in de buurt van het centrum) bij langs gegaan. Dit is ook gezegd op de een na laatste hv, waar de resultaten zijn geprestenteerd. Het probleem bij de meeste locaties die op het eerste gezicht geschikt lijken is, dat er vaak niet genoeg mensen in passen, er een omzetgarantie is, de zaal uberhaupt niet verhuurd wordt, of dat de tijd dat we er uit moeten zo rond 12 uur is....
Maar nieuwe opties blijven natuurlijk welkom, daar gaat het niet om. Volgens mij is het nu de senaat die zich hier mee bezig aan het houden is. Zij hebben de discussie op gang gebracht en ik weet niet wat nu de uitkomst hier uiteindelijk van zal zijn. Dat zal misschien op de volgende hv weer besproken worden?..........

We shall see wat het gaat worden.
Ik denk ik post eens even de categorie "zalenverhuur" uit de telefoongids. Wie weet zat er nog 1 tussen. Maar inderdaad velen zalen vallen i.v.m. je bovengenoemde redenen af. :(
Ik ben nog steeds voor een groter soospand waar we HV's ook kunnen houden. :D Dat lost alle mogelijke problemen op.

Ik ben ook wel voor een groter soospand, maar de vraag is even hoeveel er daarvoor opgeofferd (betaald) moet worden. Waarschijnlijk vind ik dat teveel. Maar misschien is een grotere soos nog een onderwerp wat nader onderzoek verdiend.

vind maar ns een nieuw soospand dicht bij het centrum en dicht bijn mijn huis...

Vooral dat eerste lijkt me belangrijk Bastiaan.
Trouwens wordt er hierboven nou bedoeld, een ander soospand, of een verbouwing van het huidige soospand? (of beide ofzo? :roll: )

als je de kamers boven soos ontruimt kun je in de hoogte gaan werken. misschien iets leuks met een balkonnetje en de senaat ofzo.kunnen we ook boven rock ''n roll en beneden trance draaien (naar een tsjechisch idee)

Als jij de kosten dekt voor de verbouwing en iemand anders elke maand de huuropbrengsten lapt is het een aardig ideetje... Behalve dat rock'nrollgedeelte

als we een beetje een hal hebben, kunnen er gewoon reclame borden van sponsoren hangen, net als in sporthallen. en met een beetje een pand kun je de hap ook extern verhuren of er op andere avonden een ''openbaar'' cafe van maken.

Die arme VGSE, wat zullen ze het druk krijgen....

En wat zal die arme VGSE dan lekker verdienen :P

Terwijl de VGSE zelf niets aan die winst heeft.... :wink:

en er wel belasting over moet betalen... stelletje :redbite: daarzo