Henk, Christine eet ook mee zometeen, kan dat? Ze neemt een pak vla mee.

Wat sta ik er weer geweldig op, bedankt Breunis...

Huize Liesbeth R. enzo bedankt voor de pantoffels en voor de chocaberen. (doet me denken aan zo'n slogan die vroeger op de pastapotjes stond: 'pasta choca beregoed!')

jammer las de mail net te laat
anders was ik zekers ff langs gekomen
maar begrijp ik uit de forumberichten dat het vanavond nog eens dunnetjes overgedaan wordt?

lijkt me tof

nanningahj schreef: jammer las de mail net te laat anders was ik zekers ff langs gekomen maar begrijp ik uit de forumberichten dat het vanavond nog eens dunnetjes overgedaan wordt? lijkt me tof

misschien morge als ik zin heb, en er weer veel sneeuw gevallen is.

Laat het dan weer ff weten opt forum, lijkt me idd ook wel tof! Sinds 1979 niet meer zoveel sneeuw gevallen hoorde ik, dus dat moeten we nu goed uitbuiten!

Leuk hoor, die foto's. Je kunt er nu zelfs wintersokken mee . Als jullie er allemaal eentje insturen moet het volgens mij lukken.

Stoere foto's zeg!

Nou dan post ik hier mijn sneeuwpret foto's ook wel.

Ik ben jaloers.

he mensen, leuk hoor dat jullie allemaal met sneeuw lopen te keilen naast mn huis; maar er ligt hier nu wel allemaal sneeuw. kunnen jullie dat ook weer even opruimen?

huubkant schreef: he mensen, leuk hoor dat jullie allemaal met sneeuw lopen te keilen naast mn huis; maar er ligt hier nu wel allemaal sneeuw. kunnen jullie dat ook weer even opruimen?

Lekker belangrijk dat er sneeuw naast je huis ligt zou ik zeggen... dat ligt op dit moment wel naast meerdere huizen, onder welke steen heb jij gelegen gister? :D

huubkant schreef: he mensen, leuk hoor dat jullie allemaal met sneeuw lopen te keilen naast mn huis; maar er ligt hier nu wel allemaal sneeuw. kunnen jullie dat ook weer even opruimen?

Boeiend! Bouw er een schansje van en ga lekker glijden, of boarden als je dat kan.. :twisted:

Enne.. Wordt er vandaag nou nog wat gesneeuwbald? Niet dat ik mee doe hoor, heb mijn pols gister gekneust, zie laatste foto..

Duo schreef: [..] Boeiend! Bouw er een schansje van en ga lekker glijden, of boarden als je dat kan.. heb mijn pols gister gekneust..

geen schans meer voor jou dacht ik zo

huubkant schreef: [..] geen schans meer voor jou dacht ik zo

Rail zul je bedoelen :P

zeg, ga ns iets nuttigs doen kereltjes :?

cool die sneeuw, ik ben gisteren van de bult in het noorderpark gegaan, er waren zelfs mensen met een snowbord :lol:

Kuijsten heb je nog iglo's gebouwd??

Roelof heb je nog een GSV logo getekend????

lamme takken

Henri!! schreef: Kuijsten heb je nog iglo's gebouwd?? Roelof heb je nog een GSV logo getekend???? lamme takken

ik heb zulke magistrale iglo's gebouwd, dat wil jij niet weten. kom je morgen ook weer spelen? :)

beuzzie schreef: [..] ik heb zulke magistrale iglo's gebouwd, dat wil jij niet weten. kom je morgen ook weer spelen? :)

zie ze nergens

Henri!! schreef: [..] zie ze nergens

goh, dan heeft de woningbouwvereniging ze zeker nu alweer afgebroken

hé beuzzie, je had ze toch op een speciaal plekje gebouwd?