JP.

Her en der op het forum geeft men aan zich te mobiliseren voor een sneeuwballengevecht.

Daarom even op een centraal punt:

Wie gaat er vanmiddag mee sneeuwballen gooien?

Gea stelde 13:00 op het veldje tussen de Aqua en de Saffier voor.

Jahaaaaaa ik (en hans!?) ben erbij!!

Wie wil bij mij in het tiem?

IK! :shoot:

Oudleden mogen ook meedoen!

Ik zie net dat Arie de Niet, ook online is...
Neem het GSV-kleed mee, en dan kan erom gestreden worden!

Bovendien lijkt het me leuk om een sneeuwballengevecht te hebben tegen de eerste assessor primus van mijn GSV-carrière :twisted:.

Hopza. Count me in. Dan wacht die boekhouding nog maar eventjes .

Zet iedereen het ook ff bij z'n msn-naam? Dan berei ken we nog meer mensen. :kodomagnam:

ik kom ook!

nu nog eentje in de korrewegwijk; na de lunch zijn we dr klaar voor met de prescie!

Anders doen we Vinkhuizen tegen het soepie?

k wilde net zelf zon topic openen... als k niet ga :stan: atb-en :stan: ben k r bij!

Wat tof zeg. Is het geen idee de diverse rotkereltjes die in Vinkhuizen onschuldige fietsers bekogelen een (in)gepeperde rekening te presenteren?

Overigens kan ik er niet bij zijn, tenzij het festijn tot ver na vieren doorgaat.

Liesbeth, Gea en ik hebben onze ideale man al gebouwd op het veldje tussen de saffier en de aqua... En knap dat ie is! :wink:

Inderdaad. Volgens mij zit die wortel alleen op de verkeerde plek.

Jean schreef: Inderdaad. Volgens mij zit die wortel alleen op de verkeerde plek.

aan de achterkant?

uhm...is een wortel als neus zo gek dan? Dat hoort toch bij een sneeuwpop? :roll:

ligt er maar net aan wat je ideaal vind

Henk-Jan en Henri, stelletje eikels!! Ik heb niet gezegd dat we een sneeuwgevecht in huize Johan moesten houden!!!

ow, dat lazen wij wel tussen de regels door..... moet je maar duidelijker zijn.

Markie schreef: Henk-Jan en Henri, stelletje eikels!! Ik heb niet gezegd dat we een sneeuwgevecht in huize Johan moesten houden!!!

hahahaha :dance1: :dance1:

en Hans maar gillen...

hoho. Ik zag het kwaad gewoon net op tijd, maar wilde jullie feesje niet verpesten! niks geen gegil.

Waaaaaaaah wat leuk! Echt heel erg leuk! Als er een beetje fatsoenlijke sneeuw ligt heb ik morgen wel weer zin! Heerlijk maf!

Wauw! Het was geweldig!! Super tof en gezellig! Tot vanavond allemaal, lekker boerenkool en overschotel eten, jammie! Morgen weer? :wink: