Gea schreef: overschotel eten....

kliekjes door elkaar?

Jaaa!! Er is nog choco en cake enzo...

nee joh, veel lekkerder! he ik ben benieuwd naar de foto's.... :)

Lekker winterse maaltijd

Na een intensief sneeuwballengevecht en heerlijke kop Chocolademelk met slagroom en Beerenburg bij aqua 643 (Liesbeth en huisgenoten bedankt) is het plan opgevat vanavond echte winterkost te serveren op aqua755.
U bent allen van harte welkom vanaf 18.30 uur. Laat wel even weten via een post wanneer je mee wilt eten.

Neem de choco en cake maar mee. Dat lust men hier vanavond vast ook wel.

*Christianne*

Shit, wat baal ik..

Ik ga met Ruth helemaal naar Leeuwarden omdat wij catechisatie hebben vanavond, nou niet dus.. Ben ik eindelijk thuis, lees ik op mn mail dat het niet doorgaat!!!!!!! :evil:
Heb ik verdorie alle sneeuwpret gemist... :cry:

Het was weer mooi. Dames bedankt voo de choco, Henk bedankt voor de Bvo en GSV bedankt voor het sneeuwvoetbal.

Gea schreef: nee joh, veel lekkerder! he ik ben benieuwd naar de foto's.... :)

t was briljant. dames bedankt en de rest ook :D foto's komen er zo aan

Onbetaalbaar dit. Bovenkostelijk vermaakt.
En Aqua 643, hartelijk bedankt voor de heerlijke choco en cake!
Wat fijn dat er vrouwen zijn!

Ik ga NU de foto's uploaden.

Het was SUPER! Liesbeth en de rest bedankt voor de Koek en Zopi, tot vanavond!!!!

ze zijn een beetje donker geworden heb ik t idee. heeft iemand betere? vast wel

Jullie ook bedankt voor de foto's hè!

Eva schreef: Jullie ook bedankt voor de foto's hè!

daar ben ik het helemaal mee eens, tot vanavond bij Henk van B

en deze natuurlijk nog ff...

en deze

Ziet er thof uit. Ik kon d'r helaas niet bij zijn... Volgende keer beter, wanneer dan ook maar.

Enne, sneeuwballen en brillen zijn een gevaarlijke combinatie...

toffe foto's! tot vanavond!

Oi oi oi, dolle pret! Jammer dat ik zo snel uitgeput was... Dames, bedankt voor de koek en zopie, super!

... en nog een paar fototjes, zovaak ligt er ook weer niet sneeuw

Wauw! Mooie foto's. As jullie morgen weer gaan sneeuwballen dan kom ik wel op de fiets! (Want om hier in M'stum met 20 cm sneeuw al vast te zitten is ook geen pretje...) Ik vond die sneeuwpop trouwens wel een beetje op am. Bastiaan Boersema lijken.. :P