Back tot topic. Zijn die 4 russen al verbannen?

waar zouden die gsvlogo's moeten staan dan, ik zie ze niet (zal wel weer aan mij liggen)

puntje 1: nee
puntje 2: ligt niet aan jouw, ze hebben er even gestaan, maar d'er zit een bugje in, dus nog ff wachten ;)

L1Rn4urAyA7aTEe
studer schreef: [..]Blijkbaar geen Latijn gehad...? Amici is niet alleen de naam voor de mannelijke leden maar, net als het woord "broeders" in het Grieks, tevens een verzamelnaam voor de mannen én de vrouwen.

Als je even kijkt, zie je het woord 'amice' staan, da's enkelvoud. Zeker geen bril gehad...

AMICAE ALLER LANDEN VERENIGT U! :twisted:

Ingûh schreef: AMICAE ALLER LANDEN VERENIGT U! :twisted:

[offtopic]Nee, daar wordt het gezellig van...;)[/offtopic]

gerben schreef: [..] En oud-leden? Is daar ook een passend logo voor? Een fossiel misschien? Overigens ben ik blij met de toevoeging van het logo aan leden. Ik probeer via deze site het wel en wee der GSV nog een beetje te volgen, maar door het ontbreken van namen is het moeilijk te achterhalen of opmerkingen van binnen danwel van buiten komen.

't begin is, werkzaamheden liggen weer voorlopig ff stil, maar goed de 1e logootjes staan er..
en dat ik er 4 heb hoort natuurlijk ook niet :shock:

en dus heb je het gereduceerd naar 3?
waarom is de middelste eigenlijk rood, is dat een soort van regioverraad, of vat ik het nu weer te serieus op :wink:

de plaatjes wordt nog enigzins vervangen door 3 nieuwe, nl.
eentje voor GSVers, eentje voor Moderators, en eentje voor Oudleden, nu wil het dat ik in alle 3 groepen zit, vandaar 3 stuks. Plaatjes worden dus nog aangepast.

ps. hoe durf je me voor regioverraad te beschuldigen (reageer maar in het Paarse topic) :o

Pieter schreef: de plaatjes wordt nog enigzins vervangen door 3 nieuwe, nl. eentje voor GSVers, eentje voor Moderators, en eentje voor Oudleden, nu wil het dat ik in alle 3 groepen zit, vandaar 3 stuks. Plaatjes worden dus nog aangepast.

Leg dat es uit?

Zie trouwens geen verschil tussen het plaatje voor leden en voor oudleden. Of ligt dat aan mij?

Iedereen zit in een groep, jij (nog) in groep GSV. Oudleden zitten in de groep Oudleden enz.

--> Oudleden
--> Webcie
--> GSVers
en diegenen die nix hebben zijn dus buitenstaanders.

Ja ja, snel de kleuren veranderen als ik post... :)

Ik weet van nix :roll:

Pieter schreef: de plaatjes wordt nog enigzins vervangen door 3 nieuwe, nl. eentje voor GSVers, eentje voor Moderators, en eentje voor Oudleden, nu wil het dat ik in alle 3 groepen zit, vandaar 3 stuks. Plaatjes worden dus nog aangepast.

Ehhhh.... ik zie d'r maar twee?
Lijkt me ook redelijk logisch. Kun je en oud-lid en lid tegelijk zijn???

Pieter schreef: Iedereen zit in een groep, jij (nog) in groep GSV. Oudleden zitten in de groep Oudleden enz. --> Oudleden --> Webcie --> GSVers en diegenen die nix hebben zijn dus buitenstaanders.

Op mijn scherm zit Geertsma in GEEN enkele groep! GEEN logo dus....
Ik snap best dat de computer niet snap waar Geertsma hoort. Hij is lid, maar zou oud-lid moeten zijn toch?

Ik zie er toch werkelijk 3 bij mijn naam, jij dus niet???
Overigens ben ik idd lid en oudlid tegelijk, d.w.z. groepsmoderator van beide categorieen.

Printscreen:

Denk dat het nu gefixed is.. 8)

Sorry, ik zie er maar twee. Het GSV-logo mist. Komt dat omdat ik geen GSV'er ben?

Pieter schreef: Denk dat het nu gefixed is.. 8)

Goed zeg. Je kunt het sneller fixen dan ik kan reageren.
Petje af!

gerben schreef: Goed zeg. Je kunt het sneller fixen dan ik kan reageren.

Dat flikt-ie bij mij dus ook elke keer... :D

Ingûh schreef: [..] Als je even kijkt, zie je het woord 'amice' staan, da's enkelvoud. Zeker geen bril gehad... AMICAE ALLER LANDEN VERENIGT U! :twisted:

Nog even iets hierover: vanaf nu schrijven (en zeggen) we dus ook 'amicae amicique', en niet 'amicae en amicique'. Helaas kom ik dat laatste nog veel te vaak tegen, ook in officiële stukken. Tot zover dit uitstapje naar het Latijn :)