Kiffen

lieve webcie,
Er zijn een aantal leden die stuk voor stuk allemaal een hele leuk naam hebben enzo, maar ik zou graag willen weten hoe ze 'in het echt' heten. Dus je naam in je profiel zetten. Kan dit niet verplicht worden?

Vriend Niels

Lieve webcie kan dit onderwerp worden verwijderd, er staat immers geschreven in de regelementen:

'Val mensen niet persoonlijk aan.'

Dus...

Kiffen schreef: lieve webcie, Er zijn een aantal leden die stuk voor stuk allemaal een hele leuk naam hebben enzo, maar ik zou graag willen weten hoe ze 'in het echt' heten. Dus je naam in je profiel zetten. Kan dit niet verplicht worden?

Zucht, sommige mensen zeuren zo.... Deze discussie is al eerder gevoerd: als je namen wilt weten, kun je daar achter proberen te komen door het middels een post aan diegene te vragen. Mocht het echt nodig zijn om de persoon achter het plaatje te weten, en hij/zij maakt dat niet bekend, kun je altijd nog de Webcie vragen.

Zoiets.

Kiffen schreef: lieve webcie, Er zijn een aantal leden die stuk voor stuk allemaal een hele leuk naam hebben enzo, maar ik zou graag willen weten hoe ze 'in het echt' heten. Dus je naam in je profiel zetten. Kan dit niet verplicht worden?

[off topic] Misschien kun je eerst bij jezelf de ontbrekende gegevens invullen?[off topic]

Kiffen schreef: lieve webcie, Er zijn een aantal leden die stuk voor stuk allemaal een hele leuk naam hebben enzo, maar ik zou graag willen weten hoe ze 'in het echt' heten. Dus je naam in je profiel zetten. Kan dit niet verplicht worden?

Volgens mij wordt dat ook gevraagd bij alle nieuwe aanmeldingen, alleen moeten ze dat bij iedereen even bijlangs gaan. Persoonlijk vind ik het ook heel irritant.

Ik dacht dat het inmiddels al verplicht was om je naam in te vullen in je profiel. Er worden mijns inziens regelmatig mensen op gewezen.

Het "Echte naam" veld is verplicht om in te vullen. Maak je een willekeurige wijziging in de instellingen van Mijn Profiel (bijv. je past je onderschrift aan) dan moet je ook dat veld in vullen. Dus langzamerhand zullen alle GSVers er hun 'echte naam' hebben staan.

Nieuwe aanmeldingen moeten dat inderdaad verplicht. Valse namen of waarvan dat vermoed wordt krijgen de gelegenheid dit aan te passen of worden verwijderd. (Er zijn overigens nu 3 russen op een rij lid geworden, weet niet wat ze hier moeten, maar die zullen dus nog gedelete worden)

Kiffen, wie ben jij? KJ heeft een puntje.

Wat ik eigenlijk ook wel jammer vind is het verdwijnen van de verenigings-logootjes. Als dan nog niet duidelijk is wie er post weet je in ieder geval wel of het een mede-GSV'er, andere amice of willekeurige voorbijganger is. Kan dat er ook weer in?

indeed indeed, een goed punt. d'er komt een tussenoplossing, al dan niet van tijdelijke aard, alle GSVers krijgen een GSV logo, dan zie je in ieder geval of iemand een GSVer is of niet, de heer Lennert is druk bezig hiermee :D

Pieter schreef: Kiffen, wie ben jij? KJ heeft een puntje.

Alleen gebruikt Kiffen tenminste zijn achternaam, zodat nog iedereen het weet!! :wink:

Willem Kiffen is het toch?

nee Jan Paul geloof ik.... 8)

Of was het nou Ard?

Over de verenigingslogootjes:

Pieter schreef: indeed indeed, een goed punt. d'er komt een tussenoplossing, al dan niet van tijdelijke aard, alle GSVers krijgen een GSV logo, dan zie je in ieder geval of iemand een GSVer is of niet, de heer Lennert is druk bezig hiermee :D

Wat zijn ze mooi! Yeah!!!

L1Rn4urAyA7aTEe
Geertsma schreef: Wat ik eigenlijk ook wel jammer vind is het verdwijnen van de verenigings-logootjes. Als dan nog niet duidelijk is wie er post weet je in ieder geval wel of het een mede-GSV'er, andere amice of willekeurige voorbijganger is. Kan dat er ook weer in?

Goh! Alsof amicae nooit posten! :shock:

(:wink:)

Rossatron schreef: Ik dacht dat het inmiddels al verplicht was om je naam in te vullen in je profiel. Er worden mijns inziens regelmatig mensen op gewezen.

Dat is dan ook nodig bij de op dit moment "nieuwste" aanmelding Passer. Hij heeft nog niks gepost, zijn naam is passer en klik maar eens op de link die hij erbij heeft vermeld. :shock:

Ik refereer terug naar een eerdere post, das inmiddels Rus numero 4 die lid wordt. Iemand die verwijderd en geblockeerd moet worden . Een spammer. Diegene zal dus ook niet gaan posten.

Pieter schreef: indeed indeed, een goed punt. d'er komt een tussenoplossing, al dan niet van tijdelijke aard, alle GSVers krijgen een GSV logo, dan zie je in ieder geval of iemand een GSVer is of niet, de heer Lennert is druk bezig hiermee :D

En oud-leden? Is daar ook een passend logo voor? Een fossiel misschien?

Overigens ben ik blij met de toevoeging van het logo aan leden. Ik probeer via deze site het wel en wee der GSV nog een beetje te volgen, maar door het ontbreken van namen is het moeilijk te achterhalen of opmerkingen van binnen danwel van buiten komen.

Voor oudleden zal dit inderdaad ook makkelijk te realiseren zijn gegeven als het voor GSVers ook lukt gezien de huidige technische opzet.

Ingûh schreef: Goh! Alsof amicae nooit posten! :shock: (:wink:)

Blijkbaar geen Latijn gehad...? Amici is niet alleen de naam voor de mannelijke leden maar, net als het woord "broeders" in het Grieks, tevens een verzamelnaam voor de mannen én de vrouwen.

Wijsneus :twisted:

studer schreef: Blijkbaar geen Latijn gehad...? Amici is niet alleen de naam voor de mannelijke leden maar, net als het woord "broeders" in het Grieks, tevens een verzamelnaam voor de mannen én de vrouwen.

Ja! Dus!

Eh, bedankt, hè. :)