minileeuwtje

Met name voor ex-gomaristen is dit een uitgelezen mogelijkheid om Zuur (nogmaals) te bedanken voor alles wat hij voor jou en mij gedaan heeft! Ga dus ff naar onderstaande link, hij staat momenteel op de 5de plek geloof ik, dus dat is tamelijk goed, maar het kan beter!

Stem op http://www.conciergevanhetjaar.nl/opgeven.php

TuttieRuthie

We moeten nog maar 1200 stemmen :wink:

woeh! mr Zuur is top!!! allemaal even stemmen idd!!
dat heeft de lieverd verdient!!
denk nog even terug (als ex-gomaristen dan) aan de ochtenden met koffie, de onwettig-te-laat-maar-je-hoeft-niet-na-te-komen-briefjes en zijn altijd vrolijke gezicht en bemoedigende woorden....klinkt als de concierge van het jaar toch??

Goeie tip!

Ook alle mensen die hem niet kennen: gewoon stemmen, deze man verdient de meest eervolle plek.

Ik heb mijn steentje bijgedragen... Wie volgt?

PS: Met hoeveel emailadressen hebben jullie gestemd?

heb verder geen emailadressen opgegeven. ik heb wel gezegd dat ik in V5 zit...
ik schaam me. :oops:

Je hebt wel een email adres nodig om je stem te activeren... En je moet je inderdaad schamen!

Arnold schreef: heb verder geen emailadressen opgegeven. ik heb wel gezegd dat ik in V5 zit... ik schaam me. :oops:

Waarom? Je mag toch ook stemmen als je al van school af bent?? Als iemand trouwens gruwelijk veel tijd over heeft, laat die dan op alle computers in de UB gaan stemmen onder allerlei namen, want je kunt eenmaal stemmen per computer - het gaat niet per meeladres. Hoe moeten we anders over de 2000 komen?? :?

o maar mn e-mailadres heb ik wel ingevuld, maar wat ik bedoel is dat je ook gevraagd wordt andere adressen op te geven om de oproep door te sturen o.i.d.; dát heb ik niet gedaan.
duss... wel even stemmen, volgens mijn staat'ie al bijna bovenaan.
en keet: volgens mij moest ik een klas opgeven waar ik in zat. heb ook niet zo goed gekeken.

Als je al van school bent hoef je geen klas op te geven, dus iedereen mag gewoon stemmen! Maar V5 was natuurlijk leuk...

Hahaaa: hij is inmiddels derde! :D

Berend Zuur (27 oktober, 17:18 uur)

kijk ik net even op die lijst van mensen die hem opgeven!

keet schreef: Hahaaa: hij is inmiddels derde! :D

Inmiddels weer vierde. Nummer 5 gaat ook wel hard, geloof ik...

Hoppa ik was stemmer nummer 999. Wie kopt die duizendste ff in jongens...

Infamous angel

Hij staat idd 4e. Gaat lastig worden voor em om nog 1e te worden :cry:

Tussenstand
1 - Dhr. Andre Vermorken - Jac. P. Thijsse College, Castricum (2437 keer genomineerd)

2 - Dhr. Bob Tholen - Bonhoeffer College, Castricum (2429 keer genomineerd)

3 - Dhr. Gerrit van der Beek - Christelijk College Nassau Veluwe, Harderwijk (1220 keer genomineerd)

4 - Dhr. Berend Zuur - Gomarus College, Groningen (1031 keer genomineerd)

Meer stemmen!!

Iceman schreef: Hij staat idd 4e. Gaat lastig worden voor em om nog 1e te worden :cry:

Een derde plek zit er nog wel in, en dat is ook niet slecht!

L1Rn4urAyA7aTEe

Heb ook gestemd. Ik had hem gekend als ik naar het Gomarus College gegaan was nadat ik christen geworden was. Ik ben op mijn oude school gebleven, en ik heb zo te lezen ontzettend veel gemist... ;)

heb ook al gestemd.... tja... die derde plek wordt nog lastig... we moeten ff verkiezingscampagne gaaan houden denk ik ;)

ook ff een uitslagfeestje houden in de aula van het Gomarus? :)

minileeuwtje

yo mensen, ff stemmen, ook als je em niet kent!!!!

1 Dhr. Andre Vermorken - Jac. P. Thijsse College, Castricum (2575 keer genomineerd)
2 - Dhr. Bob Tholen - Bonhoeffer College, Castricum (2549 keer genomineerd)
3 - Dhr. Gerrit van der Beek - Christelijk College Nassau Veluwe, Harderwijk (1416 keer genomineerd)
4 - Dhr. Berend Zuur - Gomarus College, Groningen (1140 keer genomineerd)

Hij staat nog steeds 4e.... :roll: En waarom is die vent zo tof?

Inderdaad. Heeft hij ook een hippe website waar we even zijn shit kunnen checken?