Hij ontleend zijn tofheid, niet aan zijn website, maar gewoon aan zijn zijn, luistered echt naar je en helpt je vervolgens, altijd vrolijk knipogen, soep enzovoorts

minileeuwtje

Nou ehh, :roll: ik ben niet zo goed in ophemelen, maar vooruit, een poging kan ik altijd wagen: Hij kent ALLE leerlingen bij naam, zelfs als je al een aantal jaar van school bent kent hij je naam nog. Hij staat idd altijd voor je klaar, wil altijd wel ff naar je luisteren, is immer schappelijk maar toch wel rechtvaardig. Daarnaast herkent hij alle handtekeningen van ouders (oftewel, deze is vervalst dus jij moet nablijven) dit is natuurlijk niet leuk voor leerlingen, maar maakt hem natuurlijk wel weer tot een goed congierge. Verder is de soep ook prima, je stokje blijft er niet rechtop instaan, de koffie en thee schijnen ook prima te zijn (persoonlijk weet ik dat niet, want toendertijd dronk ik dat spul nog niet) enne, ik geloof dat hij zelfs ook heeft meegedaan aan grote avonden.
Is dit genoeg info? Anders moet je nog maar ff op de site zelf kijken, genoeg andere (oud)leerlingen die hier nog wat op aan te vullen hebben :D

Hij heeft een baardje...

DUS!

Stemmen!

Meneer Pino haalt Zuur bijna in!

Is het traditie ofzo dat conciƫrges allemaal van die belachelijke namen hebben?