roelofgunnink

Het schijnt dat er op het laatste moment nog een gruwelijke band is geregeld die elk meisjeshart sneller doet laten kloppen...

roelofgunnink schreef: Het schijnt dat er op het laatste moment nog een gruwelijke band is geregeld die elk meisjeshart sneller doet laten kloppen...

is het wat ik denk dat het is? :D

Glyptodon schreef: @Bruins: wij denken een uurtje of 11 Geheel in de stijl van het PopRockConcert: de doodle van Google van vandaag: en Wie maakt er nog een last minute tune voor vanavond?

Thanks!

Als je trouwens op het toetsenbord klikt bij Google, dan kan je het met de cijfers van je toetsenbord doen. Misschien leuk om te weten als je beter piano dan gitaar kunt spelen.

Er zijn echt een paar sikke acts bij vanavond. Wees erbij, cause you don't wanne miss this..

Lennard schreef: <...>cause you don't wanne miss this..

Spoiler? Ik ben benieuwd!!

Komt Boersema met Jurrie H?

Er komen waarschijnlijk niet heel veel mensen van het Gomarus; die schijnen allemaal heel brak naar huis gegaan te zijn vanmiddag.

Voorproefje:

www.google.com 2de van links 2x 2de van rechts 1x 2de van links 1x (rust) 3x 4de van links 1x 2de van rechts 1x Dit alles 4x herhalen (de middelste snaar reken ik met rechts mee)

Lukt niet :p

Was weer heel gaaf! Goed gedaan, mensen!

Koning Drietand

Top tijd gehad mensen. Was leuk.

het was supermooi en Fre hopelijk heb je je stem en blonde haren weer terug!

Koning Drietand

Die zijn er weer allemaal. Vannochtend was alleen mijn rug nog een beetje zwart. Kwam veel spul uit.

Christine H

Niek heeft met mijn camera foto's gemaakt gister, ziehier:

https://picasaweb.google.com/christineh ... directlink

Frederik wat ben jij een enge kerel!
En BK Poula is de best!

wow, Gerard!

haha prachtig! jammer dat ik er niet bij kon zijn

Haha, koning filmpje. Maar zijn de andere optredens ook gefilmd?