Glyptodon

Hallo allemaal,

Op 9 Juni zal het PopRockConcert. De place to be is Jazzcafe de Spieghel, peperstraat 11. We beginnen om half negen en wij hopen jullie daar allemaal te zien!

Opgaves voor acts zijn nog steeds zeer welkom: het emailadres is: ckc@gsvnet.nl

Groeten,
De CKC

Facebookevent?
PRescie?

Denk dat het handig is dat de Prescie dat doet aangezien er aansluitend open soos is.

wie treden er eigelijk allemaal op?

Yes, er is een facebookevent!

volgens mijn nichtje is er V6-kamp van het Gomarus op 9 juni...

Bruins schreef: volgens mijn nichtje is er V6-kamp van het Gomarus op 9 juni...

Klopt; daar gaat mijn zusje ook heen. Maar ze komen die donderdag weer terug van Schiermonnikoog. Dus in principe kunnen ze gewoon komen. Maar waarschijnlijk zijn ze na vier dagen V6kamp zo kapot dat ze dat niet meer doen.

ah, dat klinkt al een stuk beter. Je hebt gelijk, dan zal ik ook ff zeggen dat ze het gewoon moeten zien als een after-party

Bruins schreef: Je hebt gelijk

Bedankt! ;)

Zeg je nog wel ff tegen je zusje dat ze iedereen moet meenemen?

Ik zal haar wel even smsen, want als het goed is zit ze nu al op Schiermonnikoog.

Zijn er al optredens bekend?

eva mariëtte
Leonie. schreef: Ik zal haar wel even smsen, want als het goed is zit ze nu al op Schiermonnikoog.

Al respons?

eva mariƫtte schreef:
Leonie. schreef: Ik zal haar wel even smsen, want als het goed is zit ze nu al op Schiermonnikoog.

Al respons?

Nee, nog niet.. Maar ze heeft ook nog drie dagen om te reageren natuurlijk ;)

Hou ons op de hoogte! En zeg maar dat ze aan Marelien Oudman moet vragen of ze ook mee gaat. (dat is een nichtje van Klaas)

Zal ik doen. Als jij ondertussen tegen je nichtje zegt dat ze donderdag moet komen en heel V6 mee moet nemen.. Dan zijn er al 2 mensen die de rest van V6 gaan overhalen om naar open soos te komen..

Ik kan mijn zusje ook sms'en, maar die is meestal niet bereikbaar.

er gaat sowieso al eentje mee (toegezegd.)

MissT schreef: er gaat sowieso al eentje mee (toegezegd.)

Laat die ff vriendjes en vriendinnetjes meenemen dan..
@leonie, mn nichtje heeft een mail. Ik weet niet of ze een mobiel heeft.. Ik heb dr nummer iig niet

Tot hoe laat duurt het PopRockConcert?

@Bruins: wij denken een uurtje of 11

Geheel in de stijl van het PopRockConcert: de doodle van Google van vandaag:
en
Wie maakt er nog een last minute tune voor vanavond?